GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

den blomstertid nu kommer...

2011-05-31 | 21:24:52 | Egocentrerat&Vardagligt

Godkväll blogosfären.
Har varit hemma, i sköna lägenheten - hemmahemma, nu i några timmar.
Fått kramar och pussar av alla kattpojkarna och min älskade darling. Lagat god mat och överraskats med att se att Stefan städat köksskåpen, slängt massa skräp och gammal skit och gjort iordning en massa medan jag varit borta♥

Tågresan hem? Ja jösses, x2000 Stockholm - Skövde tar normalt 2 timmar..vad tog den idag? Nästan 5 timmar och därmed var flygresan från Cypern igår snabbare än tågresan idag.
Och när vi klev av perrongen med våra tunga resväskor och handbagage, ja då funkade inte rulltrappan så vi fick släpa allt upp steg för steg.

Men jag hann med ett möte på väg hem till Tidaholm - ett möte som kommer innebära en otrolig utveckling, effektivisering och oändliga möjligheter för AVANNA WEBSHOP! Så jäkla spänd!!
Nu ska jag kurera min förkylning resten av kvällen..imorrn väntar megamastodontjobb med Shoppen och alla ordrar beställningar förfrågningar etc.



Kommentera 8 st

Kommentarer
Ingela
2011-05-31 - 21:33:52

Välkommen hem!

Det låter spännande! Du gör mig nyfiken =)

Lycka till! kram

Ingela
2011-05-31 - 22:01:38

ja det måste vi göra =)

förstår om du har mycket att göra nu när du kommit hem men säg till när du har tid =)

Michaela Lejonberg
2011-05-31 - 22:25:58

SJ=Sega Järnvägar! Så trist med dessa jkla förseningar! Jag kom undan med ca 15 minuter sist jag åkte från stockholm! Men det har hänt flera gånger att det blivit kraftiga förseningar! Och det är sååå trist!



skönt att ni kom hem iaf! Späänd på ditt nya samarbete!

Kram

Michaela Lejonberg
2011-05-31 - 22:26:09

SJ=Sega Järnvägar! Så trist med dessa jkla förseningar! Jag kom undan med ca 15 minuter sist jag åkte från stockholm! Men det har hänt flera gånger att det blivit kraftiga förseningar! Och det är sååå trist!



skönt att ni kom hem iaf! Späänd på ditt nya samarbete!

Kram

Michaela Lejonberg
2011-05-31 - 22:27:48

SJ=Sega Järnvägar! Så trist med dessa jkla förseningar! Jag kom undan med ca 15 minuter sist jag åkte från stockholm! Men det har hänt flera gånger att det blivit kraftiga förseningar! Och det är sååå trist!



skönt att ni kom hem iaf! Späänd på ditt nya samarbete!

Kram

Sanna
2011-05-31 - 23:08:19

åå va nyfiken jag blev på det där mötet nu, hoppas att det leder till massa bra för dig och ditt företag !

Sara
2011-05-31 - 23:09:57

Jobbigt när det ska ta så lång tid :/

Lovisa Illustratör
2011-06-01 - 02:25:56

Va spännande det låter med alla effektiviseringar! Det är så roligt att det går så bra för dig, man blir verkligen inspirerad. Du är jätteduktig!



Klart det är trist med förseningar :( De borde verkligen bygga ut järnvägsnätet och satsa mer pengar där. Så att folk börjar åka mer tåg. För när det funkar, då funkar det ju väldigt bra! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: