GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

The Beat Goes On

2011-03-04 | 12:45:56 | Egocentrerat&Vardagligt

Godförmiddag blogosfären..eller det kanske är eftermiddag nu.Jag njuter av en ledig fredag..gaahh vad skönt det är.
Även om jag inte sitter sysslolös - gör lite fotojobb och layouter s där..men ledig från butiksjobbet en fredag är lyx.
Jag har även gjort om i hallen totalt, röjer och nu ska jag storstäda. När darlingo jobbar sistaskift och jag haft en skitstressig vecka och tre katter fått löpa amok bäst de vill så ser hemmet inte så roligt ut till slut.
Så nu ska jag skrubba svabba diska torka damma suga skura, längtar efter det rena resultatet och att ikväll få sjunka ner i soffan med en flaska rött, god pastarätt och en film med min lilla familj runt mig.

Och medan jag städar ska jag lyssna på den här skivan:
Beady Eye med Oasis gamle Liam Gallagher i spetsen.. vad jag hört hittills så diggar jag den very mucho.

Kommentera 1 st

Kommentarer
Tessan - KREATiV text I foto I design
2011-03-04 - 14:23:50

Du verkar då nog så busy på din ledig dag ändå. ^o^ Vad roligt att det gick så bra med försäljningen förresten.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: