GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

svensk sommardag på balkongen med doft av pina colada

2011-06-03 | 13:34:44 | Egocentrerat&Vardagligt

Jag har inte riktigt hunnit pimpa eller få iordning balkongen i år än, men det är en ljuvlig sommardag ute idag. Åh svensk sommar!
Dock är jag megaförkyld fortfarande och jag är sjukanmäld från jobbet så är ju inte direkt läge att gå ut och lägga sig i nån park eller så.
Så med näsan rinnandes och svetten lackandes har jag nu under förmiddagen så gott jag kan städat iordning , jobbat undan en del med företaget, skrivit en krönika och resereportaget.
Och nu har jag smörjt in mig med Hawaiin Tropics lime/pina colada body butter efter en skön svalkande dusch och tänker sätta mig på balkongen med en kopp te och två nya modeblaskor.
Den ena har en chokladkaka som present..men den får sambon. För jag har lyckats hålla mig borta från kakor, godis, tårta, choklad, chips i en månad nu...förutom isglass mot onda halsen.


Ozzy gillar läget

under honom ser ni trasiga badrumsmattor..som sambon råkade tvätta lite fel medan jag var borta..

Kommentera 3 st

Kommentarer
Josefine
2011-06-03 - 17:06:22

Stackare det var en ihärdig förkylning du åkt på. krya på dig tjejen! Kram

Sara
2011-06-03 - 17:23:14

Krya på dig, ät vitaminer och kanske echinacea :)

Julia
2011-06-03 - 20:14:28

Härligt det såg ut på balkongen! Krya på dig! =)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: