GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

ok då..en egopic går ju att bjuda på.

2011-06-30 | 22:21:10 | Avanna konst/design/foto


Hej på er blogosfären. Det är en trött bloggerska som skriver.
Känns som jag jobbar dygnet runt just nu..fullt upp med företaget och shoppen och så har jag ju  mitt deltidsjobb dessutom två dagar i veckan och idag var det verkligen gå upp innan 7 jobba med shoppen, sen jobba i butiken 9-18 och från 18 och minst fram till midnatt jobba än mer med shoppen. och så en gräslig gräsallergi på det toppat med pms.

Och bloggen hamnar dessvärre helt i skymundan...fast jag hoppas att de flesta bloggläsare ändå är ute och njuter av sommaren i och för sig och inte stirrar på en dator.

Och dagar som bara består av jobb ja då finns det inte så jäkla mycket mer att skriva om eller dokumentera..eller engagera sig i för min del.
Så tja..här kommer ytterligare lite Avannastuff...nämligen nyinkommet!



Men ok, en liten egopic kan jag väl bjuda på, här sitter jag vid datorn och rättar till håret.



Kommentera 8 st

Kommentarer
Lisa - tecknar
2011-06-30 - 22:47:46

Riktigt snygga nya grejer!

Linnea
2011-06-30 - 23:06:48

Åh gud vad jag skulle vilja ha en av dina tröjor. Skulle använda den jämt haha c:

Du är riktigt duktig!

Johanna
2011-06-30 - 23:07:01

Hola!

Hann aldrig få nåt linne till halmstad, har du hunnit lägga på lådan? tänkte det kanske är ett av de restade.

isåfall kan du likagärna skicka till min vanliga adress, jag kommer hem om en månad!

kram

Jennsan
2011-07-01 - 06:49:57

Så fina saker! Gjorde min andra beställning häromdan och igår fick jag hem mitt första (och verkligen inte sista) Avanna plagg. SÅ NÖJD!



trevlig helg!

Josefine
2011-07-01 - 11:56:09

Finis! Jag kan tänka mig att du inte har så mycket fritid nu när du har shoppen och de andra sakerna att tänka på. Men du, glöm int ebort att ta hand om dig själv med. Kram!

Charlotte
2011-07-01 - 16:33:50

Shit vad du jobbar och står i!! Måste lägga en beställning snart så du får lite mer att göra;))



Ha en toppenhelg!

Kram Charlotte

Helén
2011-07-01 - 22:06:15

Utomhus är en lyx, sitter framför datorn på jobbet hela dagarna och sen kanske lite träning utomhus sen hem och glo på datorn. Yey. Kanske blir bättre i helgen. Hoppas du får en bra helg!

Bim HD
2011-07-02 - 10:59:24

Ute och njuter av sommaren? hm... 1,5dag i juni i solsängen... resten mest gråväder... igår och idag - REGN... inte direkt vad jag kallar sommar....

Gillar den guuuula, vore något det att lysa upp tillvaron med... men... Avanna ska få bli med ut på långresa - på sitt sätt, indirekt är du med mig... även om jag INTE har skrivit något lista än, packlista :P

Må så grankott... kramis Skruttisen!!!

(tackar faderskapet mitt för att jag KAN få åka bort o fira en jämn födelsedag... ;) lycka... <3 vi bor dock gratis hos en kusin till mig...)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: