GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

jag hjärta er

2011-06-24 | 14:44:31 | Egocentrerat&Vardagligt

(gammal teckning made by me)

 

Jag önskar alla mina underbara läsare en fantastisk midsommarafton! Vad ni än har för er.

Vi började denna midsommarafton med en löptur uppe på berget, jäklar vad mina ben är ömma nu. Efter det blev det lite strosande på stan med mamma, jag fick en fin midsommarpresent.

Jag och min darling firar denna midsommarafton ensamma. Vi ska bara sitta hemma, kanske ha ett 30 Rockmarathon, äta god pasta, äta jordgubstårta, dricka lite öl och vin, läsa lite bok, pussar och kärleka. Behövs inte mer än så.

Hur firar ni?

Kommentera 13 st

Kommentarer
Anonym
2011-06-24 - 14:51:19

Jag och min kära kommer "fira" midsommarafton nästan exakt som ni. Hemma bara vi, göra käk, slappa, ev. kolla TV/film och pyssla på. Grått ute men det bekommer mig inte faktiskt:-)



Ha en himla skön midsommarafton!



Kram!

Ingela
2011-06-24 - 15:18:44

Vi kommer bara va hemma från och med nu. Vi va hos pappa och åt en snabbis och sen åkte vi till njuta i hjo och drack kaffe och sen hem igen. Just nu sitter vi vid varsin dator och bara är. Och nåt mer avancerat än så kommer det inte bli.

Man behöver ju inte fira med 30 personer och med snaps och sång. Man får bara vara hemma om man vill det. =)

Kram!

Ling-Ling
2011-06-24 - 16:05:35

Är sjuk så jag kommer bara sitta hemma (tillsammans med min sambo då). Äta mat och kanske lite chips ikväll, som en vanlig fredag haha. :) Men tycker inte det gör så mycket, det är ju en vanlig dag. Tycker det kan bli lite stora förhoppningar på midsommarafton precis som på nyårsafton att allt ska vara så otroligt kul, mysigt o.s.v.

Carro
2011-06-24 - 16:13:03

Här ska det firas precis som hos er. Fredagsmys ;) Glad Midsommar <3 Kram!

fifi
2011-06-24 - 16:23:08

Vi firar ungefär som ni; jag var ute och sprang på f.m., vi har precis ätit sill och potatis, samt en smarrig efterrätt och ska nu ta en promenad. Ikväll blir det säkert någon TV-serie :)



kram!

Hannah - Ny blogg, ny fräsch start
2011-06-24 - 16:38:40

Ska dra iväg till ett skönt nice ställe uppe i förorten, äta sjukt mycket oxfilé och dricka stört mycket sprit. Målet är - det som man inte minns har inte hänt!



TREVLIG MIDSOMMAR ALLIHOPPA!! :D

STYLE CRUSH, UPPSALA
2011-06-24 - 17:45:06

sv: det var verkligen helt enkelt - underbart!



ha en underbar midsommar nu!

Annster
2011-06-24 - 18:52:44

Glad midsommar till både dig och dina kära :)

elin
2011-06-24 - 21:33:59

Glad Midssommar!

Mary
2011-06-25 - 09:36:34

Nördig spelkväll med massa rosé haha glad midsommar till dig med!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-06-25 - 10:33:45

elin: tack och detsamma! massa kram!

Mary
2011-06-25 - 10:44:37

Hehe, jag tänkte också skriva om hur det är i finland, men sen kom jag på att det inte händer så mycket mer förutom just brasan och supandet :P idag tänkte jag ta det så jävla passivt, äta jordgubbar, dricka rosé och läsa, spela.. får se... först måste jag bara lära mig slita från e-bay som jag råkade hitta häromdagen, kommer ju bli pank! hur är det själv idag då?

Mary
2011-06-25 - 11:06:46

Hihi jo jag förstår att e-bay kan va farligt... får se vad det blir av detta :P läsa och gosa med katter låter ju nästan för perfekt! Önskar jag också hade en katt att gosa med, men är ju allergisk :/


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: