GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

en måndagstisdag

2011-06-07 | 09:31:22 | Egocentrerat&Vardagligt

 

Good morning sunshines. Hoppas ni fått en bra start på denna måndag höll jag på att skriva, men det är ju faktiskt tisdag idag, måndagstisdag.

Idag har jag megamassor att göra med AVANNA men ska försöka skynda undan  det mesta nu på förmiddag och sen en del ikväll så att jag kan njuta av solens sköna strålar och den blåa himlen ett tag i eftermiddag.

Bokföring, printa följesedlar, packa ordrar, printa fakturor, fix med tryckeri, beställa hem plagg, motivbestämma, förbereda lite inför vad som komma skall och hoppas även jag får telesamtal om en lokal idag - börjar bli ohållbart att ha företaget hemma nu med webshopdelen.

Bäst att sätta igång!

Vad har ni för tisdagsplaner?

Kommentera 6 st

Kommentarer
Josefine
2011-06-07 - 12:50:09

Åh härligt har ni sol i tidaholm? Här på västkusten lyser solen med sin frånvaro.



Låter som om du har fullt upp idag. Själv ska jag lägga mig en stund (är megatrött) och sen ska sambon och jag på föräldragrupp. :)

Josefine
2011-06-07 - 12:53:04

Åh tack! smickrad ^^

Emma says style, love & rock and roll.
2011-06-07 - 13:48:34

låter stressigt. Lycka till! Jag har 13timmars arbetsdag. Sitter nu på kontoret och väntar in vad som komma skall, känner mig redan rätt slut. Men det blir skoj, vi ska spela brännboll och grilla med kidzen jag jobbar med ikväll!

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2011-06-07 - 14:24:30

Roligt med massor att göra! Nu är jag ledig från undersköterskejobbet i tre dagar så nu blir det en massa pill med mitt företag.

Gaymasen
2011-06-07 - 20:50:30

Blå himmel? Vart? letar febrilt ;)



Du ser ut att ha haft det underbart utomlands iaf. Inte ett dugg avundsjuk. INTE ETT DUGG! ;)

seperti
2011-06-07 - 21:40:47

coola brills ;D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: