GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

women in uniform

2011-07-01 | 19:33:14 | Egocentrerat&Vardagligt

Med bara några timmars sömn inatt efter massa nattjobb med Avanna vaknade jag tidigt imorses med igentäppt näsa.
Fortsatte packa lite Avannaordrar innan jag åkte till jobbet kl 8.
Kom hem kl 18.30 cirka och nu ska jag ta mig en lång varm skön dusch..och kanske tio liter nässpray.

Imorgon ska jag och Darling åka till Göteborg över dagen, bara strosa shoppa äta gott och förhoppningsvis ha det riktigt najs.
..hade ju dock inte varit fel med att vara i Gbg ikväll och sett Iron Maiden * gråter en tår över den bortregnade sonispherespelningen förra året*
Istället blir det fredagstacos och en massa 30 Rockavsnitt..inte så illa det heller.
Men tar en öl innan duschen nu och lyssnar på lite Maiden...

 

 

Kommentera 8 st

Kommentarer
Art By Tina/Tina Axelsson
2011-07-01 - 19:45:06

Skippade maiden i år - jag tyckte nämligen spelningen trots regn och gegga från topp till tå var rätt fantastisk. Kanske för att vi stod så långt fram och för att jag var på världens bästa humör=)



Fin du är!!!

Anna
2011-07-01 - 20:09:19

Välkommen till Göteborg! Här är det fullt av härliga hårdrockare på gator och torg. Maiden ikväll och The Big 4 på söndag. Inte heller jag är på Maiden men ska till Big 4.

matilda
2011-07-01 - 20:38:00

fin blogg!



hur är det? :)

Sara
2011-07-01 - 23:36:29

Så fin så!

Johanna
2011-07-02 - 01:19:10

Kul se du också är en rockbrud =)

själv ska jag förhoppningsvis på foo fighters för andra gången på två veckor om nåra dar...



inte kvar i halmstad så om du inte postat så skicka till min adress i umeå om du har den i rullarna, annars mejlar jag dig den!

och om du har postat är det inte hela världen för brorsan måste ändå skicka hem en liten hög med grejer jag fick plocka ur väskan i sista sekund.... =)



varsågod, så lite så! säger detsamma, kul kunna glädja med sitt jobb, trogna läsare, andra likasinnade etc.



kram

Shiko
2011-07-02 - 14:13:49

Hej!

Hjälp mig att bli Nellys nästa klänningdesigner, rösta 5 stjärnigt på min klänning.



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=1JReXo92UCLofpPsLUkcEGwhIkKN3hhqryKCbG4vICZlrmT254T8#Gallery



Tryck på femte stjärnan, skriv in koden & klicka på "rösta här"...Är otroligt tacksam! ^^

Snälla, ignorera inte detta. <3

Emma
2011-07-02 - 14:31:22

Jag skulle ha sett Maiden igår kväll men icke. Däremot stod jag ut i regnet på Sonisphere förra året så sett dem har jag åtminstone gjort! :)

Josefine
2011-07-02 - 20:32:39

Fast när maiden spelade på sonisphere förra året var det ju faktiskt uppehåll. ;)



Jag skulle ju sett dem igår om det inte vore för att jag nog inte skulle fixat att stå där så länge. En kompis fick köpa min biljett istället. :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: