GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

den där fashionpulsen

2011-07-08 | 22:22:22 | Egocentrerat&Vardagligt

Jag har haft..jag har en megaskön festivalgräsänkafredagskväll..ja hel fredag faktiskt.
Började med sovmorgon och sen mys med katterna. Därefter en stros på stan och lite shopping med Ingela och efter det en snabbträff med Karin.
Balkonghäng med bok te och katterna i flera timmar och vips var det kvällning.
Beställde hem en capricciosa öppnade en flaska gott rött vin och satte på disc 2 av säsong 4 av Sex and the city.
Säsong 4 är så bäst.
Men nu funderar jag på att se de två sista avsnitten av säsong sex och sen sätt på film 1..trots att jag aldrig tålt film 1.

Funderar även på det uttryck som jag och min älskade mamma myntade häromdagen..Fashionpulsen..borde absolut göras till nåt typ av tryck och statement på plagg till Avanna Shop..ja det borde det.
Och glöm nu inte att det är 25% på hela sortimentet hela helgen hos www.avanna.se!
Ange koden Jubileum.
Skynda på, det mesta säljer slut nu!

Kommentera 3 st

Kommentarer
Anna J
2011-07-09 - 11:49:54

Ska bli spännande att se vad du skapar för nåt i hop med fashionpuls. Gillar det uttrycket.



Ha en fin helg. Jag ska åka bort nu ett tag och faktiskt vara helt datorlös. Dock inte boklös, jisses va böcker jag packat ner.



Kram fina Anna!

J e n n s a n s m o d e ♥
2011-07-09 - 12:11:49

det låter som en helt underbar dag!

Sofia
2011-07-09 - 12:34:00

Det är ju ett grymt bra ord! Ska börja köra det på sambon när han klagar ;-)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: