GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

sounds like a perfect saturday to me

2011-02-12 | 11:06:25 | Lyx

Sweet saturday once again.
Njutit av sen frukost och gos med katterna och lite löve med darling. Snart ska jag gå en stros på stan med mamma och efter det försöka mig på en promenad i det nypåfödda vinterlandskapet.
Ikväll är det mello, efter det blir det nog en film eller två och i eftermiddag kanske det blir en brasa och senaste Vampire Diaries...jävlar vad jag älskar den serien.
Kollar ni?

Kommentera 9 st

Kommentarer
Helén
2011-02-12 - 13:57:43

Låter som en riktigt skön lördag. Själv ska jag försöka bli frisk. Det är min plan.



Har aldrig sett VD eller de andra vampyrserierna/böckerna. Skulle säkert gilla det då jag var ett stort fan av Förhäxad en gång i tiden. Men har inte tid med mer tvboeronde just nu. Måste ju hinna med annat oxå =)

Linda
2011-02-12 - 14:19:16

Vilken brutalsnygg ny header - W O W !! Lööööv it!!! ...Och älskar Vampire Diaries, sett tre säsonger och är kär. Speciellt i Damon..

Lena
2011-02-12 - 15:35:29

Jag har faktiskt aldrig sett Vampire Diaries. Jag älskar ju vampyrer, så jag borde kanske se den? :)

angie
2011-02-12 - 16:08:00

har den börjat på TV igen? eller du streamar? love it! beroendeframkallande =)

Tessan - KREATiV text I foto I design
2011-02-12 - 17:03:11

Haha, fastnar så totalt för den där bilden. Sexig trekantbild och så orden "Catch VD". Som reklam. För en tonårsserie om trängtande, trånande tonåringar och vampyrer. Seriöst. lol Vet inte om det är en medveten dubbeltydighet eller om de helt enkelt inte tänkte igenom det hela så noga.



(VD = veneral disease = sexuellt överförbara sjukdomar som AIDS, Klamydia osv)



Fred
2011-02-12 - 19:19:23

Nope, den går nog på en dålig tid för mig... Men va tom din header har blivit... Gillade den bättre förut!

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog
2011-02-12 - 23:27:40

Näe, jag kollar inte.... ÄN.... men har just fått tipset på Facebook att börja se den - kanske kan packa med den till Thailand om 10 dagar?! :)

leopardia
2011-02-13 - 00:12:14

Jodå, jag kollar och min förälskelse pendlar mellan de båda bröderna... Trots att jag är gammal nog att vara deras mor, om det vore på riktigt...

fifi
2011-02-13 - 20:22:44

Jag såg att VD börjar snart igen, äntligen!



Tack gumman, jag tror också att det kommer att gå bra, känner mig inte så orolig längre.



kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: