GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Ska man våga skinnjacka idag tro?

2011-02-06 | 11:13:52 | Egocentrerat&Vardagligt

Godförmidag söndag och blogosfären.
Vad tyckte ni om mello igår?
Jag gillade verkligen " Me and my drum" som gick vidare. Tyckte även Le Kid var härliga och Karin sa " De ser ut som din konst"..vilket jag blev väldigt glad över att höra.

Idag blir det Skövde...kliar lite i shoppingtarmen.

Och solen skiner cooh det ser vårigt fint  ut ..ja så länge man inte kollar på marken då med allt brunt slask. Men kanske man kan låta bli vinterjackan idag och våga sig på skinnjackan...?

Kommentera 8 st

Kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.
2011-02-06 - 11:18:03

skinnjacka ftw!

Malin
2011-02-06 - 11:34:24

crumb? Hette den inte Me and my drum?

Art By Tina/Tina Axelsson
2011-02-06 - 13:38:40

Vi hejade också på Swingfly & Le Kid - och vet du min bästis sa precis samma sak, lika färgglatt som min konst - fast hon tänkte nog mest på läpparna=)



Håller med dig precis där, det är meningen att skisser ska gå snabbt, annars blir det ju som du säger, arbetade teckningar. En skiss ska vara just en skiss. Mina första skissminnen har jag faktiskt från melodifestivalen, jag och mamma satt alltid med våra block när jag var liten - då hade man exakt 3 minuter på sig att skissa av det man såg på scen. Perfekt övning. Det gjorde vi under säkert 10 års tid, varje år.



Hoppas du får en fin söndag!

Emma
2011-02-06 - 14:49:57

Hej!

Hur gick det med din bänk från Åhlens som fått en blå fläck?

För jag tyckte jag såg massa sådana bänkar på Åhlens i Vällingby, i Stockholm. Så det borde ju finnas flera på lager. Eller så kanske de kan skicka en utan fläck till dig? =)

Moa
2011-02-06 - 15:15:17

Jag hejade även jag på Swingfly och Le Kid! Men min familj gillade inte alls Le Kid, utan tyckte bara att jag har konstig smak.... Haha, tur att det inte bara var jag som gillade dem iallafall! ;)

Min familj och släkt på mammas sida har en...ja...tävling, där vi röstar om vilka som ska vinna/gå vidare! Av någon anledning har jag aldrig vunnit! :'o

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog
2011-02-06 - 16:17:53

Vågade du?! Jag tyckte det såg skönt ut ute förut, men så hade jag vinterjacka på mig ändå och det var snorkallt! Brrrr. Blåser ju så jäklarns mycket! =(

Kramis

Frida
2011-02-06 - 16:32:42

Näe, jag gillade inte alls Swingfly, refrängen satte sig iofs men nje.... tyckte det mesta var dåligt igår, Danny hade en riktigt proffsig show iaf.

ERIKA
2011-02-06 - 18:52:00

Bara regn hos mig idag så jag hade nog inte vågat skinnjacka:)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: