GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

xmas wishlist

2011-12-19 | 10:04:28 | Egocentrerat&Vardagligt

Är ni klara med era julklappsinköp och önskelistor ännu?
Jag har nästan alla klappar klara tror jag...i år blir det inget traditionellt åka ut och köpa alla klappar den 23 december med  brorsan tyvärr.
I år ska julen firas hemma hos just brorsan, svägerskan och lilla brorsdottern tillsammans med darling, mamma, pappa, svägerskans mamma och papa och syster och hennes kille.
Och alla ska ha med sig en julklapp för cirka 50 kronor så får alla dra en julklapp.
Blir inte så mycket prestige eller stress eller pengaspenderande. Ska bli kul.
Fast vi har ändå köpt lite till mina föräldrar, stefans föräldrar och så byter ju jag och Stefan med varandra.

Tycker det blir svårare och svårare för var år att önska sig nåt dock. Särskilt då jag fyller år i november och liksom redan nyss fått fina saker.

Men dessa saker skulle jag bli jätteglad för under granen.

Kommentera 3 st

Kommentarer
Sofie
2011-12-19 - 12:46:16

iphoneskalet är så coolt i verkligheten!

linns beautybox
2011-12-21 - 14:56:36

Det rosa mobilskalet har jag. 30:- från gekås, ett litet tips om du har vägarna förbi där :)

johanna
2011-12-25 - 00:41:35

Vi har oxå kort för ca 50kr men istället för dragning imorgon ska vi spela julklapps-spel :-) jätte roligt! God jul Anna!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: