GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

my christmas eve

2011-12-25 | 10:21:12 | Egocentrerat&Vardagligt

Hej blogosfären och god fortsättning!
Hur var er julafton?
Min var alldeles underbar!
Och här kommer en bildkavalkad!

Jag och älskling åt mysfrukost tillsammans och bytte varsin morgonjulklapp - jag fick ett rosa skal till min iphone!
Sedan städade och fejade vi lite, det är ju väldigt rörigt här nyinflyttade som vi är.



Därefter kom mamma och pappa på premiärbesök i huset med julblomma och tog en glögg och myste lite innan de begav sig hemåt en sväng igen.
Sedan kom mina svärföräldrar och vi hade lite julmys och julklappsutdelning med dom.


Darling och mina svärföräldrar


Jag fick storpaket innehållandes en underbar fluffig ceriseröd morgonrock.

Ozzy

Charlie

Biscotti

Strax innan Kalle Anka begav vi oss hem till Brorsan, Svägerskan och Pollyhjärtat där vi firade jul med dom, mamma, pappa, Svägerskans mamma, pappa, syster och svåger.
Kalle, julgodis, julbord där vi alla hade med oss grejer att äta...min favorit var svägerskans svampomelett...mm så god den var, sen mer godis, mys, prat, skratt och stoj innan Tomten kom och överöste Polly med julklappar.
Ja oss andra också för den delen.
Sen hade vi alla köpt varsoín " hemlig" 50kronorsjulklapp som delades ut och det var så kul att se att vissa klappar blev så bra och passande..vi fick t ex en toaborste vilket vi behövde då vi glömt köpa det till nya huset.

Vid niotiden begav vi oss hemåt igen, darling och jag för lite privat julklappsutdelning och mer mys och jag tittade på Sömnlös i Seattle.


Pollyhjärtats första jul!


Mamma, bror och pappa

Min bror med sin fina dotter.



Julaftonsjag i min nya frostigt glittriga tröja. Var iaf smart nog att packa ner lite möjliga jul och nyårsaftonsoutfits i en resväska nu under flytten så jag slipper riva som en tok i säckar och lådor.

Jag hade en varm kärleksfull rofylld familjär härlig lugn underbar julafton♥
Jag och vi fick så himla fina julklappar, vilka jg kommer visa i ett annat inlägg.
Idag tänker jag bara vara hemma i vårat nya fina hus och plocka och dona lite men kanske mest bara vara, boa in mig, njuta i soffan framför tvn och granen med bok, julgodis och te.
Kommentera 6 st

Kommentarer
Sanna
2011-12-25 - 11:11:40

fina bilder :)

fifi
2011-12-25 - 11:53:32

Vilken fin bildkavalkad!

Och vad söt Polly är!



kram

Malin
2011-12-25 - 12:15:32

Vilka fina bilder, hoppas du

får en mysig juldag. :)

Michaela Lejonberg
2011-12-26 - 12:26:49

Å vilken mysig jul:) guu va polly är lik sin farmor;)



Kramkram på er och ha en fortsatt god jul!

Nina
2011-12-28 - 19:55:34

Dina fina koppar. den på bilden, den rosa förstås;) Vart kommer de ifrån? Är på jakt efter ett par fina koppar och de skulle passa perfekt! =)

Kim
2011-12-29 - 15:20:38

Kul att kissarna också var med bland paketen! :p


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: