GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Shoot in stores now!

2011-12-15 | 19:01:45 | Egocentrerat&Vardagligt

Härom kvällen tog jag en promenad med min bästa vän och vi traskade något blöta in efteråt på Ica. Och där i tidningshyllan stod ju SHOOT!
Åhh!
Jag är så stolt över Emelie som lyckats med allt dettta, dragit igång tidningen, och jag är så stolt över oss alla som är med och bidrar till tidningen, som skribenter, designers, fotografer, entrepenörer m m.
Jag hoppas verkligen att denna tidning får leva kvar länge länge.

Kommentera 4 st

Kommentarer
Bim HD
2011-12-15 - 19:56:20

tihi... önskade en gilla-knapp... vilken drööööm... för henne och för de som får delta... ;)

Må så grankott... Kramis Skruttisen!!!!

Bim

Sofie
2011-12-15 - 20:16:50

haha åh precis där stod jag igår med, och ser tidning och bara åh :) den är ju så fin, höll i den lite och kikade men jag tror minsann att den kommer dyka upp i min brevlåda så småningom! :D

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog
2011-12-16 - 11:53:11

What! I Tidaholm men inte i Skövde? Hittade den inte på Ica Nära här =(

Kramis

Moa
2011-12-16 - 16:36:28

Den är så sjukt snygg! Verkligen helt gorgeous :D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: