GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Shoot!!

2011-12-28 | 10:19:20 | Modebloggerskan , Mode & Modestuff

Jag vill bara visa er några bilder från det fantastiska modereportaget med Avannaplagg och Avannakasse som användes till första numret av fenomenala SHOOT MAGAZINE!
Ni har väl inte missat Shoots nya hemsida och att Chefredaktör Emelie dessutom flyttat sin blogg dit?

Jag tror att dessa bilder är fotade av fenonmenala fotografen Emelie Ohlsson själv annars är det superduktige Leonard Gren...som ju fotade Shoot Magazines första omslag.

Det svarta kameralinnet samt kassen med endast en kamera på liksom kassen som syns på bild har blivit megapopulära produkter på AVANNA. Nästan lika poppis som mitt smått klassiska Today I'm wearing this.
kul!




Linne och kasse från Avanna.se
Foto: Emelie Ohlsson
Kommentera 4 st

Kommentarer
Emelie Ohlsson
2011-12-28 - 14:29:09

Så fina saker! :) Det är jag som tagit dessa bilder =) Kramis!

Jess
2011-12-28 - 15:30:07

Mycket snygga bilder! Och snygga produkter såklart :)

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2011-12-28 - 17:36:23

Snygga bilder!

J e n n s a n s v ä r l d ♥
2011-12-28 - 20:52:13

Grymma bilder!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: