GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

oh...those summernights...

2011-12-15 | 20:55:55 | Egocentrerat&Vardagligt

Burr burr burr...nu är mina nipples som två isbitar igen som svider och värker, mina händer är som två nedfrusna glasspaket och jag skallrar tänder...fy satan vad kallt det är i denna jäkla lägenhet...men snart...snart bor vi i vårat hus..med bergvärme och fungerande element ...mmm..
Blev förresten uppringd av lokaltidningen idag och blev intervjuad just angående vår hyresvärd som tydligen har fått en hel del anmälningar nu. Hoppas det blir bättre för dom som fortsätter hyra.

Har dessutom så många outfits i skallen som jag vill klä mig i men som inte funkar nu när jag måste gå runt här hemma i dubbla raggsockor, två lager stickadtröja och jeans för att inte må dåligt av köld.

Just nu längtar jag väldigt mycket efter svettig klibbig underbar sommarvärme och gyllenbrun hud...

Kommentera 9 st

Kommentarer
johanna
2011-12-15 - 21:18:09

åh på tisdag får jag använda alla fina sommarkläder igen, längtar!

ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting
2011-12-15 - 22:08:32

fina bilder :)

Bim HD
2011-12-16 - 01:07:16

Mmmm... bara längtar bort, just nu... Var ju ingen sommar heller i somras - temperatur ungefär som nu, jisses... 6-7grader o regn i juli!!! Att kunna åka bort är inte alla förunnat - dock fick jag detta år pengar av far i födelsedagspresent, vi kom iväg till sol o värme... fick bada i pool med saltvatten - mina händer mm läkte, nu är de fulla med sår igen. Bara jag tar i något, blodvite uppstår... förutom att kroppen INTE gillar väderleken här - född i fel land???

Må så grankott... kramis Skruttisen!!!

Bim

Camilla
2011-12-16 - 05:51:28

Nackdelen med värmen i eget hus är när den där skrän ingen kommer... Fördelen är (tycker jag) att värmen är på ett annat sätt. I lägenheten hade vi ca 24 grader och jag frös ganska ofta. Nu har vi 20 ibland 21 och det känns faktiskt helt ok. Förutom framför tv'n i soffan på kvällen, då har jag min filt



När är det ni flyttar?



Kram

maria
2011-12-16 - 09:32:35

snygga bilder på en snygg kvinna!

Art By Tina
2011-12-16 - 10:49:46

Längtar så jag nästan dör efter lite sol - börjar nästa ångra att vi inte valde Mallis istället för Paris haha. Men det kanske kommer fler chanser att rymma från sverige i vår. Hoppas!

Maria
2011-12-16 - 13:57:37

sommar slår alltid allt :)

en dos pepp
2011-12-16 - 19:51:01

Otroligt vackra bilder. DU är vacker!

Jennifer Nilsson
2011-12-18 - 03:22:22

Men åh, vad söt den första bilden är! :) Ser ut som en filmaffisch, där huvudrollerna står rygg mot rygg!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: