GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

More Egos on the walls

2011-12-27 | 15:53:05 | Illustration/Teckning/Konst/Design

Det är alltid jättekul att se er kunder iklädda Avannaplagg.
Likaså är det kul att se vad det blir av de tecknade porträtt jag gör.
Karin Ledin är en som beställt tecknat porträtt på sig själv och nu har jag fått se bild på det framkallt som stor canvstavla.
Hon var jättekul att teckna och jag blev nöjd med resultatet, så även hon.
Men jag ser det ju bara i datorn....och tycker att det blev så grymt snyggt väl framkallat som tavla.
Tycker även det är härligt tt hon törs vara så pass ego att ha just ett tecknt porträtt av sig själv på väggen. Två tummar för det!

Vill du beställa tecknat porträtt gör du det väldigt enkelt via www.avanna.se

Kommentera 2 st

Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2011-12-27 - 16:43:20

Snygg den blev!

britta tecknar
2011-12-28 - 08:58:43

Riktigt snyggt! Det är så kul att se sina verk tryckta. Fast det vet du ju, du som står och trycker dagarna i ända! ;)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: