GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

märkliga känslor och smaskig chic lit

2011-12-04 | 10:43:06 | Egocentrerat&Vardagligt

God söndagsförmiddag på er blogosfären och glad andra advent.
Har ni hamnat i nån julestämning ännu?
Det har inte jag tyvärr..men det beror ju på alla flyttlådor och bristen på julpynt..och lite på det gråa bruna vädret.

Men jag hade en väldigt mysig lördag!

Först då julmarknad + fika med mamma i några timmar. Sen hade jag lägenheten för mig själv då Stefan var iväg i massa timmar. Så jag tände massa värmeljus - som ju Stefan annars bara tycker stör tvrutan, virade in mig i filt och satte på en film. Läste modetidningar och drack te.

När Stefan väl kom hem lagade vi pasta och tittade på Så mycket bättre, va söt Laleh är..och tänk att hon bott här i Tidaholm.

Sen slog en väldigt märklig känsla till, hur knäppt det är att medan jag siter och dricker ett glas rött och lagar lite pasta så trillar det in ordra på min egna webshop där folk köper saker jag skapat...

Oh well.

Min söndag kommer bestå av lite jobb, kanske en promenad, tedrickande och så en del läsning. Hollywood Girls Club är helt ok, smaskig chic lit om kändisvärlden..och dyra skor. Me likey!


Kommentera 5 st

Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2011-12-04 - 11:09:26

julstämningen är långt borta. Jag önskar mig snö!

Sanna
2011-12-04 - 12:13:49

Fick hem ett linne från Avanna förra veckan som jag beställt till min syrra i julklapp. Och FYFAAAAAN vad snyggt det var :D hon kommer älska det:)!

kram

donnasandra
2011-12-04 - 12:14:24

Du är så jäkla duktig fina söta Anna! <3

johanna
2011-12-04 - 21:04:33

ingen direkt julstämning här inte!

Sofie
2011-12-04 - 22:02:39

va är Laleh från Tidaholm? :o hade jag ingen aning om!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: