GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Marie Serneholt verkar gilla sin Avannakasse

2011-12-03 | 17:50:10 | Avanna konst/design/foto

Åh vad roligt, fick en kommentar från Sissi

"Marie Serneholt har en fin tygväska på bild i sin blogg :-)"

Så går jag in och kikar och ja se där, den tygkasse Marie beställde i somras från Avanna.se verkar användas!
Va kul!

bild från Marie Serneholts loge

 

Fast jag blir och är glad över varenda en av er som väljer att lägga en del av era pengar på det jag skapar.

Visst är det jättekul när kända bloggare och personer bär det jag designat men det värmer ju än mer när det är NI läsare som valt att köpa något och sedan vill visa mig. En del av er bryter era köpstopp för att ni bara måste ha nåt från Avanna en del av er verkar handla så fort jag släpper nåt nytt.

Varenda en av er gör mig så glad. Det ska ni veta.

Kommentera 12 st

Kommentarer
Malin
2011-12-03 - 19:06:54

vad roligt, tack för din kommentar!!



jag hade en internetbutik jag också nyss, men lade ner min =) Jag ska satsta på att öppna i butik istället för att ha över internet, flyter det på ... jaaaaaah, då sätter jag igång med internet handeln igen :)



kramar!

Malin
2011-12-03 - 19:07:07

vad roligt, tack för din kommentar!!



jag hade en internetbutik jag också nyss, men lade ner min =) Jag ska satsta på att öppna i butik istället för att ha över internet, flyter det på ... jaaaaaah, då sätter jag igång med internet handeln igen :)



kramar!

Luxxie
2011-12-03 - 20:04:05

Vad härligt att det går så bra! Förstår ju att det går bra när du har så snygga grejer ^^



sv; Tack så mycket! :D

ANNAWII ♥
2011-12-03 - 20:37:21

Åh vad kul! Förstår att du blir stolt oavsett om det är en kändis eller okändis, att se någon bära ens egen design måste vara mäktigt!!

Rövarmamman
2011-12-03 - 20:44:37

Tummen Upp! Du är otroligt duktig tjejen, så förstår att du blir stollt!:) Hoppas du har en mysig helg, kramar

nikiwallberg [FOTOBLOGG]
2011-12-03 - 21:17:00

åh så himla kul! fin blogg också! :)

Hanna Widerstedt
2011-12-03 - 22:22:07

Hej Anna!! Vad roligt att det går så bra för dig..



Jag kom på tanken, du lär ju ha en hel del konstnärer som besöker din blogg, och ibland har du ju tävlingar där man vinner något ur din supersnygga webshop...



Nu till min fråga, det skulle vara så kul om du kunde göra en tävling där man får komma med bidrag i form av målningar! :D Då kanske jag ändå har en chans att vinna något snyggt avanna linne!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-12-03 - 22:26:34

Hanna: va fin du är Hanna =)



Jag vet inte om jag har så många konstnärer som besöker min blogg. Sen är grejen den att tävlingar där ni läsare måste göra nåt mer än bara lämna en kommentar oftast inte är så populära så det brukar bli så få tävlanden...och grejen med en tävling brukar ju vara att i gengäld med att få ge nåt till nån av er är att tävlingen blir så pass stor att den ger reklam i utbyte.



Men ska absolut tänka på det och du får gärna komma med tips på hur en sån tävling kan se ut.



kram!



Hoppas du har en skön lördagskväll!



//Anna

www.avanna.se

webshop med snygga tshirts linnen magtröjor tygkassar m m

Nyheter och erbjudanden varje vecka!

Sara
2011-12-04 - 09:16:54

Så kul! :)

Amanda
2011-12-04 - 09:23:52

Snygg kasse det där. Ha en fin andra advent! =)

ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting
2011-12-04 - 11:57:27

åh, så roligt!

Emma says style, love & rock and roll.
2011-12-04 - 12:29:29

skoj ju! förstår att det måste vara en cool känsla!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: