GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

ljust & fräscht? Orientalisk värme? Shabby chic? Retro feelin?

2011-12-12 | 08:53:00 | Hus/Renovering/Inredning

God måndagsmorgon på er blogosfären.
Hoppas ni vaknat och kickat igång en ny härlig vecka.
Min vecka kommer mest bestå av två saker: Jobb och Flytt.
Det mesta av lägenheten skall pakas ner denna vecka och mitt i flyttkaoset ska man lyckas ha koll och  ha ordning och ha igång företaget/kundtjänst/shoppen/tryckeriet/orderpack.
Kommer bli körigt...men tänk så skönt när vi väl flyttat in i huset...mm!

Men ujuj vad ska vi välja för tapeter och färger.?
Funderar mest på nu att köra vit bas överallt som vi gjorde med denna lägenhet när vi flyttade in och sen ändrade efterhand vartefter vi bodde in oss i rummen och känner hur vi vill ha det än att stressa fram nåt nu.
Det är nog bara sovrummet jag inte vill ha kallt och vitt från början.
Jag gillar cerise, orange, klarrött, turkos, rosa allra mest...avskyr sterilt och vitt vitt vitt och vitt matchat med vitt.

Intrade har ju släppt ytterligare en ljuvlig katalog från PIP Studios...inte lika ljuvlig som den första men den hade allt sina godbitar denna med..

Kommentera 10 st

Kommentarer
Jenny Eriksson
2011-12-12 - 09:15:39

Åh vilka fantastiska tapeter!!



SVAR: tack :)

Mickan
2011-12-12 - 09:35:48

Åhhhh himmel, alla tapeter skriker verkligen Anna!!!! :) så fina!! :)

Åhh ja kom på, vi ska köpa tyg sen som matchar både er kommande sovrumstapet och våran och så ska vi sy kuddöverdrag :) du kan sköta klippandet så syr jag :) så ska vi ha sån där lyx-feelings-oas-känsla i våra sovrum :) puss puss

Mickan
2011-12-12 - 09:39:34

Sv: Hahaha den enda som verkligen luktar bös här hemma är han själv :)

Snuffsa bebishår är ju bara gudomligt mysigt! Haha sikken karl!! Han gick typ runt här igår å sa: Polly pappa älskar dig mest i hela världen (fast ja sa att du luktar bös) haha gosegubben!

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2011-12-12 - 11:47:09

Vilka läckra tapeter.

lisette A
2011-12-12 - 16:55:41

ÄLSKAR tapeterna!! :)

ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting
2011-12-12 - 18:08:21

åh så fint!!

Sara
2011-12-12 - 21:13:07

Åh PIP-tapeterna är så fina! Saknar att jobba i tapetaffär och se alla fina tapeter hela dagarna! Den blå längst ner med rosor och fågelburar är sååå fin!

Helén
2011-12-12 - 22:23:49

Åh vilka snygga. Synd att jag inte har några fler rum som ska tapetseras...... Fast å andra sidan slipper jag vela. För gudarna ska veta att vela är en stor del av tapetväljandet för mig... =)

Maria
2011-12-13 - 16:49:32

Åh, vilken härlig inspiration! Står också iför en flytt och visst är det mycket att stå i.

Katrine
2011-12-13 - 21:43:19

Den starkt mörkrosa är såå fin, synd att jag hyr rum så att jag inte kan tapetsera om. Är fruktansvärt avundsjuk på dig!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: