GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

2011 i Teckningar/konst/illustration

2011-12-29 | 18:52:44 | Illustration/Teckning/Konst/Design

Ja nu är det bara två dagar kvar av året 2011 och ett nytt år tar snart vid.
I blogosfären precis som i andra medier - tinibgar och tv är det ju lite standard att köra resuméer och sammanfattningar.
Jag brukar nog dela in mina sammanfattningar i teckningar/skapande, Händelser, Outfits och Karriär typ.

Så jag börjar med 2011 i dess skapande form. Mycket har ju hängt ihop med Karriären eftersom det mesta jag skapar på ett eller annat sätt hamnar som tryck på poster, plagg och kassar på AVANNA.SE

Snabbskisser, akvareller, tavlor, illustratorkladd, porträttillustrationer, illustrationsjobb med mera.

 

Kommentera 10 st

Kommentarer
emma härnqvist
2011-12-29 - 20:08:40

wow va mycket fint du har gjort!

Linnea
2011-12-29 - 21:24:39

Duktiga, kreativa kvinna!



Den där översta alltså! Så underbar! Jag verkligen ÄLSKAR den där stilen. Du är så duktig :)



Om jag skulle beställa en illustration av dig så skulle den se ut typ exakt sådär, fast med en hund på armen kanske ;)

Moen
2011-12-29 - 22:04:48

Du är riktigt duktig :) Om du orkar får du gärna kika in och säga vad du tycker om min konst.. De är visserligen två helt skilda stilar vi håller på med men man kan ju gilla många :)

sofie
2011-12-29 - 22:13:35

underbara teckningar! :)

Mikka
2011-12-30 - 00:06:49

Gör den allra sista till ett tryck för tusan! Eller tavla eller något. Så sjukt snygg. Jag vll ha den!

Mikka
2011-12-30 - 00:09:27

heeheee, såg nu att du redan hade den sista. Men hade det gått att få den utan texten och bara bilden?

lisette A
2011-12-30 - 07:50:54

Vackert! Du har verkligen en speciell stil! :)

Annelie
2011-12-30 - 11:29:07

Du är så himla bra! Skitsnygga grejjer du gör!

Lycka till med nya huset och hoppas att dit företag bara går bättre och bättre kommande år :)

Det är såå kul att följa din framgång här via bloggen :)

Kram

Annelie

Elin [ n e v n a r i e n ]
2011-12-30 - 17:37:09

Jag tycker att bilden på mig är bäst såklart!! ;D

Malin
2012-06-27 - 09:56:55

Jag ser att du är extremt duktig på att rita! Skit grymt!

Ritar du i ett program som heter adobe illustrator? Det gör jag med, men har svårt att komma in i det. Några fina tips som du skulle vilja dela med dig? Som om jag har försökt, men är lika svårt varje gång..

Svar: ja delvis gör jag det ibland blandar jag handtecknat+illustrator+photoshop.Ibland bara Illustrator.Och det är ett stort och "svårt" program men jag kan bara tipsa dig om att öva öva öva öva. Sitt med det varje dag om du vill lära dig det =)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: