GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

2011 ABC

2011-12-30 | 22:21:25 | Egocentrerat&Vardagligt

Avanna Webshop!
Bloggen as always
Cypernresan med mamma i maj!
Djursjukhus hit och dit tur och retur, ja kkaterna våra var sjuka...men nu är de välmående!
Egen företagare på heltid. SLutade på deltidsjobbet och satsar nu fullt ut på Avanna igen.
Flög flygplan för första gången!
Garderobsgrubbel & Byråbekymmer - en hel del fina köp blandat med total "I've got nothing to wear"
Husköpet!
Insikter och utsikter
Jag kan jag vill jag ska!
Krönikeskrivande i lokaltidningen
Lämnade tjugoåren bakom mig och klev in i 30talet...
Macbooksladdar..tror jag är inne på min sjätte eller sjunde macbookladdarsladd nu som ena katten biter av...suck.
Nån magkatarr här och där
Orderpackande - jösses så måmga rosa Avannapaket jag packat sedan 8 april!
Polly! Ja jag blev faster till finaste Polly!
Que? ja ibland kände man sig ganska så jäkla aningslös...
Rött vin
Sjukskrivning - sjukskriven hela september för jäkla envis bronkit och luftrörskatarr
Teneriffa i mars!
Utmaningar och prövningar
Vampire Diaries...mmmm bästa serien!
Winnerbäck..husguden
Y
eah!! Jag vågae jeansshorts och trotsade komplexen!
Zoom in zoom out, jag och mina Canons har haft kul!
Åttonde April - då slog portarna upp till Avanna.se !
Älskad och älskar
Överanalyserande då och då


Ja 2011 har  , så här i efterhand , precis som alla andra år till slut blivit fyllt av olika upplevelser, känslor, händelser, skratt, grått, hopp, förtvivlan, högt och lågt, påklätt och naket.
Resor utomlands och mina första flygturer, Tenriffa med svärföärldrarna och så vann jag en resa hos Solresor till Cypern för mig och min mamma. Jag öppnade egen webshop och jobbar nu åter på heltid med mitt företag-design-skapande-kläder-mode-konst blandat med krönikaskrivande i lokaltidningen och jobb för Shoot Magazine. Jobbiga förkylningar, bronkit, stressfraktur i foten, ångestattacker, bekymmer som vägts upp av oerhört mycket kärlek, värme och ömhet. Underbara sommardagar med vackra sommarklänningar, kall öl, grillat och pasta och rödvin och så solbrillor på nästippen. Sköna dagar i Stockholm, en tripp till Göteborg. 30årsdag och så blev jag faster och vips trillade massor med vuxenpoäng in via bottenlån topplån och husköp.








Kommentera 9 st

Kommentarer
Elin Atterstig
2011-12-30 - 22:29:26

Oh rolig läsning :D Skönt att katterna mår bra nu :)

Sofia - Uddevallas största modeblogg!
2011-12-30 - 23:05:21

härliga bilder :D

när kommer vinsten? ^^

Annoula
2011-12-30 - 23:08:52

Låter som ett härligt år. Och det är underbart med hus!

Jennifer Nilsson
2011-12-31 - 00:05:41

Låter som du haft ett fint år :) Men jag undrar en sak... Hur fick du jobb som krönikör? Det är nämligen ett mål och en dröm jag har att bli i framtiden!

Ling-Ling
2011-12-31 - 01:15:05

Shit, ett år går fort! Men det har varit kul att följa ditt. :)

Husfrun
2011-12-31 - 09:24:34

Älskar din kreativa lilla årskrönika. Det där hade jag aldrig klarat.

Gott nytt år.

lisette A
2011-12-31 - 09:46:51

GOTT NYTT ÅR!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-12-31 - 12:09:52

Jennifer: jag blev tillfrågad att bli krönikör. Lokaltidningen här skulle göra en nysatsning och ville ha ett gäng nya kvinnliga krönikörer som alla skulle ha varsitt område. Och jag är ju "modebloggare" designer osv så blev tillfrågad om jag ville börja skriva krönikor just inom mode-stil-design =)

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog
2012-01-02 - 14:35:39

Gott nytt år fina du! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: