GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

the non violence girl

2011-08-19 | 13:50:03 | Avanna konst/design/foto

Åh titta så cool  snygga Viktoria är i No Guns magtischan från Avanna.se !


Gud vad vacker hon är!


Och sen skrev hon så gulligt så jag blir alldeles varm och rörd.

" Jag klickade igår på lektion hem en tisha från fantatiskta Avanna. Det är det fjärde plagget som Pyttis aka Anna designat som nu flyttat hem till mig - och jag tror helt klart att det är en favorit! Och att det fina rosa paketet låg på hallgolvet redan idag när jag klickade igår gör inte saken sämre!

Anna är dessutom en sann inspirationskälla! Hon har gjort det hon velat, kämpat i motgångar - för att hon tror på sig själv. Och hon lyckas! Jag tycker det är häftigt, jag inspireras alltid av människor som vet vad de vill och tar sig dit - även om vägen inte är spikrak. "

Kommentera 4 st

Kommentarer
Husfrun
2011-08-19 - 14:23:51

Vad fint skrivet, vilken egoboost :)

Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]
2011-08-19 - 15:13:46

Just nu har jag en massa tävlingar uppe i min blogg med bland annat samarbeten tillsammans med Ziperall, Stockholmsgruppen Cosmetics, Freebra och en massa andra stora företag. Ni får bland annat chansen att vinna ett zumba paket, skönhetsprodukter, smink, teknik (ipod's bland annat), kläder, smycken osv.



Kika in och pröva din lycka (direktlänk: http://flavoured.blogg.se/category/tavlingar.html) men kom ihåg att alltid läsa inläggen nogrannt :)

Amanda
2011-08-19 - 17:17:28

Så fint skrivet. Snygg topp också! =)

Therese
2011-08-20 - 01:32:10

så snygg! Ha begär! Ha en fin helg, här sitter jag och kan inte sova. kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: