GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

söndagsbestyr, måndagsplanering och satcfundering

2011-08-14 | 12:37:03 | Egocentrerat&Vardagligt

Hello söndag blogosfären.
Hoppas ni har det skönt och mår bra.
Här är det nu åter regnigt och grått.
Men det får det gärna vara på söndagar tycker jag. Skönt att bara slappa och mysa inne.
Dessutom har jag ganska mycket att strukturera upp framförallt inför morgondagen. Måndagen kommer bli so very busy. Men bara med riktigt roliga grejer!

..och så försöker jag komma underfund med vilket som är det absolut bästa SATCavsnittet...hmm



Kommentera 3 st

Kommentarer
Mickan
2011-08-14 - 14:05:24

Jo då :)

Hoppas du får en supermysig söndag!! Kramisar

Jess
2011-08-14 - 16:16:50

Grått och tråkigt väder är helt okej när det är söndag, då kan man pyssla där hemma och bara ta det lugnt. Själv bakar jag hallonmoussetårta idag :)

irma
2011-08-16 - 18:18:45

en av mina favoriter är Luck be an Old Lady iaf, eller de flesta avsnitten när man verkligen får se deras gemenskap och starka vänskapsband!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: