GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

som en äkta Satcjänta, that´s me!

2011-08-12 | 21:19:52 | Träning&Hälsa

Jag kan ju inte annat än utnämna Britta som vinnare i senaste Avannatävlingen.
Jag menar att få en sån här ljuvlig Satcig illustration tillägnad sig, det får ju mitt rosaröda hjärta att smälta!
Och jag älskar ju kreativitet och jag och Britta har nog lite lika sätt att teckna ibland tycker jag.

...god damn I want those shoes...haha!

"Anna badandes i ett glas cosmopolitan som en äkta SATC-jänta."

Ljuvlig illustration by Britta Häggmark , http://brittahaggmark.se/


Och sen får hennes varma ord om mig och mitt företag också vara en del av mitt Projekt att älska mig själv, vara stolt över mig själv och inse att jag lyckats med saker och ting.
Och är det nåt jag vill kunna så är det ju att inspirera andra!

" Någon som verkar ha ett härligt kreativt flow är Pyttis. Hon öppnade sin webshop för några månader sen och det verkar som att det går superbra för henne. Jag är både imponerad över och lite smått avundsjuk på hennes framgång. Hon har vågat starta eget företag och har nu sitt eget klädmärke. Motiven på plaggen hon säljer har hon designat själv. Vem sjutton skulle inte vilja ha sina illustrationer på kläder? På kläder som folk har på sig?!

Pyttis, eller Anna som hon heter, har länge varit en stor inspiration för mig."


Och tack AMANDA för ditt inlägg på din blogg! Härligt att det sprids! Tänk om blogosfären nu kan bli en snäll plats där vi hyllar oss själva och varandra!
Sett att både Tyra och Bloggkommentatorerna nu gjort inlägg där BI ska hylla er själva och våga älska er som ni är!
Härligt!

Kommentera 9 st

Kommentarer
Mickan
2011-08-12 - 21:31:21

Såå skönt å höra nån annan som tar på foundation på samma sätt :)) vi är bara så proffsiga :) haha!! Ja de va nog du o syrran som tipsa om Affinitone, jag använde alltid Maybelline airbrush innan den men sen jag bytte tycker jag den känns för "fet" för hyn, så go Affinitone :)

Ja du har alltid så fina färger på dina ögon, jag måste bättra mig och köpa hem en bra palette :) kraam

Mickan
2011-08-12 - 21:52:14

Åhh tack :) fast de finaste är nog inuti ändå :)

Ja den känns så lätt den foundationen, tyckte den var för lätt första gången jag använde den men det var nog en vana från den andra, nu gillar jag den massor :)

Hmm ja hade alltid mycket rosa å silverskuggor förr, måste alltså investera i en bra palette :) åh den me turkost lät fint, fasen va insnöad ja är på turkost nu :)

britta
2011-08-12 - 22:32:30

Tack så mycket Anna! Och tack för dina fina ord här på bloggen! :)



Stor kram

Hanna
2011-08-13 - 08:28:58

Vilken härlig illustration! Och kul med beröm! :-)

isabel
2011-08-13 - 10:25:48

bloglovin byte? :D

Anna
2011-08-13 - 11:45:33

Hej Anna! Har inte med det här inlägget att göra men jag visade bilderna på dig när du har dina jeansshorts på dig för min make och frågade vad han tyckte. Han är ALLTID ärlig, på gott och ont ;-) och han sa diretkt att "de benen skulle jag inte ha något emot" :-). Så nu vet du det! Du är skitsnygg tjejen! Jag tycker också att du är jättefin och har sååå snygga kurvor. Jag är med en kurvig tjej och har nu på senare tid accepterat min kropp. Framför allt nu för jag fick en dotter för sex veckor sen och nu älskar jag verkligen min kropp för att den har burit min lilla älskling. Trots bristiningar och slapp mage! :-)

Kram!

Anna
2011-08-13 - 11:46:56

Kom på en sak till. Min man blev chockad och förvånad när jag berättade att du har haft (har) komplex för din kropp. Han bara " hon är ju kurvig och skitsnygg"........... Simple as that........

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-08-13 - 17:43:01

Anna: Tack snälla du och tack till din man. Wow! Fasiken vad fina ni är! Blir alldeles varm och glad!

Tack!

massor av kramar från mig till dig mannen och din dotter!

Sofia
2011-08-14 - 18:50:00

Wow vilken fin bild! :D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: