GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

a bit hungover this sunday

2011-08-21 | 10:47:05 | Egocentrerat&Vardagligt

God förmiddag blogosfären...ja så skrev jag i början på senaste blogginlägget från igår..och då hade jag planerat en skön mysig totalhemmadag.
Jag var knappt hemma alls igår istället.
Jag och darling tog promenad och efter den gick jag hem till morfar där mamma min återigen slet som ett djur för att försöka göra rent och iordning och röja och "sanera" då morfars hus ska säljas och morfar ska flytta till lägenhet. Min morbror var också där och jag gick dit med bubbelvatten och choklad.
Sen blev det en date med min kompis Li innan det var dags att bege sig hem till mina svärföräldrar där vi bjöds på god mat...och alldeles för mycket rödvin.
Ja idag är jag allt lite bakisskakis...så får ta den häringa totala hemmamysarslappardagen idag då.

Kanske matcha tshirtmotivet med tvtittandet...Lite Beverly Hills 90210 med syskonen Walsh e aldrig fel.

Kommentera 3 st

Kommentarer
Art By Tina/Tina Axelsson
2011-08-21 - 11:49:19

Rufsig tjej. Misstänker att mitt hår ser likadant ut, har nämligen inte släpat mig ur sängen än...bakisskakis ja.

CAROFLINA ♥ Fotograf
2011-08-21 - 13:18:28

Så himla sötpöt.

ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting
2011-08-21 - 14:38:41

fin :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: