GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Miss Dior tonight

2010-09-02 | 19:31:54 | Egocentrerat&Vardagligt

Lång dag på jobbet, kommer hem, möts av tre katter innaför dörren..och en bajsklick..hög..
fram med mopp och skurmedel och sen var det lika bra att dammsuga..och våttorka alla golven.
Nu ska jag ta en dusch, en lång varm dusch. Tända väldoftande Jasmineljus och spruta på mig min nya favoritparfym. Därefter slänga mig i soffan, kolla på ett par avsnitt av Ugly Betty och moffa mackor.

..fast borde egentligen göra det..och det  och det och det där och det här..

Kommentera 9 st

Kommentarer
Frida
2010-09-02 - 19:34:51

taack!

Pauline Fagerholm
2010-09-02 - 19:36:28

åh, jag älskar dendär parfymen den luktar änglalikt!

PEACE<3

Anna
2010-09-02 - 19:41:32

Pip är namnet på just den kollektionen från Brian Yates. den innehåller inte så många olika tapeter, runt en 6 tror jag , sen finns det tyg och lampskärmar etc.

Anna
2010-09-02 - 20:12:40

Ah jag vet bara att det är Brian Yates Pip Collection, men hela den pärmen kanske är den?

finns 7 olika tapeter som alla finns i olika färger och varianter. men den rostapten är inte med i den kollektionen?

Anna
2010-09-02 - 20:22:37

ja, men det känns som det är flera olika tillverkare i den katalogen då, Brian Yates har gjort Pipkollektionen, men jag har inte förstått vem som tillverkat den pixliga rostapeten.

Åh, never mind, tänkte bara jag skulle försökt nsa upp tapeten åt dig när ajg bara sitter hemma framför datron hela dagarna, men det verkar svårt!

Bim HD
2010-09-02 - 20:48:31

Hm, vet massor med måsten jag bara borde - eller måste. Men, orken och lusten och, resten... Hoppa i duschen och lite väldoft i tillvaron låter rätt ok det också - får se...

Känner för en heldag med shopping imorgon, men kontot visade tomt - lång dags färd mot nästa gång det kommer inte något på kontot, bläää...

Må så grankott... Kramis Skruttisen!!!

hm... hur kan HM tänka - kollade webshop nämligen. EN ljuvlig oversize-tröja... storleker, XS-S och M-L... jaha, och om man kanske skulle önska sig mer en S-M då? Näää... för M-L är i oversize - stort? eller mycket stort... och den mindre, kort och vid? gillar INTE dubbelstorlekar, nä... ... ...

AMANDA FALK
2010-09-02 - 22:31:50

mysig bild :D gilalr flaskan men har nog aldrig luktat..

Kram och sov gott sen!

Elisabeth
2010-09-02 - 23:36:34

Den där känslan är så jobbig.. Att man har en massa saker att göra hela tiden. Men man förtjänar att slappna av och ta det lugnt också, så jag hoppas att det var det du gjorde! :)

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2010-09-03 - 06:05:09

Jag tycker aldrig jag hinner med mer än det "nödvändigaste". Jobbar så himla mycket och när jag är hemma har jag ingen ork till tråkiga måsten. Mycket roligare att sitta i soffan med ett gäng pärlor.. :-)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: