GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

impulsköp är det enda rätta

2010-10-24 | 15:07:27 | shopping, provrummet & cravings

Om jag inte visste att min blogg är ganska så jäkla liten med dess sorgliga låga statistik och därmed att jag inte har så jäkla stor påverkan som låt säg då Kenza har på sina läsare så fort hon visar upp nåt hon shoppat eller suktat efter...ja då skulle jag nästan tro att hela Sverige nu blivit galen i just den Vagabondsko jag nu bloggat om i en vecka.


Varför varför varför tvekade jag?
Varför varför varför skulle jag få sådana där ekonomiska tankar att jag skulle se över budgetjäveln först?
Varförvarförvarför..suck..
Igår när jag så bestämt mig för att skon skulle bli min..ja då fanns den givetvis inte kvar i min storlek i Skövde..och inte heller i webshoppen...och nu har jag ringt Vagabond i Stockholm eftersom jag ändå ska dit nu i tre dagar..men totalslutsålt där med..suck.

Det lönar sig aldrig att "sova på saken"..eller tänka efter före. Nej Impulsköp is da shit , det finns inget annat val tror jag. Ty se nu hur jag lider bara för att jag skulle se över räkningar o inkomster först.




Och nu lutar jag dessutom åt att den grå är snyggare än den svarta...

Försöker trösta mig med att eftersom den nu är slutsåld i storlek 37..så kommer ju "alla" gå runt i den..och då kanske den inte är så snygg längre...eller?

Tss..
Kommentera 13 st

Kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.
2010-10-24 - 15:48:35

näe sådär är så typiskt. man ska köpa, direkt!

Ida
2010-10-24 - 15:50:35

Det där är så himlans typiskt men förhoppningvis kommer de där skorna köpas in igen eller så kommer du att hitta en annan än mer perfekt sko. :) Fast jag måste ju säga att nu har du 1200 kr att lägga på något annat och det skulle ju inte jag säga nej till heller ;)

Angel
2010-10-24 - 15:57:51

Nej va tråkigt gumman

Erika
2010-10-24 - 16:37:03

Jag som skogalning skulle då ha köpt en storlek större om den funnits kvar ;)

pimpXprincess
2010-10-24 - 16:46:32

Impulsköp är helt klart bäst! Synd att det blev som det blev med skorna :/

Linnéa
2010-10-24 - 17:50:51

Jag hittade en turkos svinigt snygg sko med lite för hög klack som var lite för dyr och lite för obekväm men ändå så galet snygg från friis.co för typ 2 år sedan och jag ångrar än idag att jag inte köpte den för jag älskade verkligen skon. Så idag köper jag skon om jag älskar den....oavsett =)

Plutten
2010-10-24 - 19:23:21

Jag har alltid resonerat så. Att impulsköp är de enda rätta. Sambon gillar det inte, inte, inte :P haha



Synd med skorna...det kommer nog snart ett par nya kärlekar ska du se!;)

dissy
2010-10-24 - 21:35:56

Åh vad typiskt.. det har hänt mig med.

Men har du tur kanske de kommer ut på tradera. Eller lägg ut en annons på blocket: ) Ibland kan man ha tur:)

LaLizita
2010-10-24 - 21:39:45

Skitsnygga skor! Gillar mest de svarta :)



Sv: Jaaa jag är övertygad om att jag kommer få det riktigt mysigt i lägenheten när jag väl fått in alla mina saker :) Längtar!

Lady Thirty
2010-10-24 - 22:09:48

nej vad trist...hoppas att du hittar på skorna eller kanske några andra läckerbitar :D

kram

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2010-10-25 - 07:18:15

Det där är så typiskt. Men den kanske kommer in igen.

Anonym
2010-10-26 - 23:43:13

man ska alltid köpa, det går ju förtusan att lämna tillbaks den dan efter nr man 'sovit' på saken!! =)

Den där Elin
2010-10-26 - 23:43:57

man ska alltid köpa, det går ju förtusan att lämna tillbaks den dan efter nr man 'sovit' på saken!! =)




Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: