GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

m-m-m-magazines

2010-11-18 | 08:36:52 | Egocentrerat&Vardagligt

Åh vad härligt det var att kliva opp denna morgon och sätta mig på mitt "nya"kontor.
En Pinkmålad vägg och en Mentholmålad vägg.
Idag ska jag ta hem orangefärgad elementfärg från jobbet och måla just elementet med.
Sen ska det upp konst och bilder på väggarna. Och införskaffas lite bättre belysning och en fin matta.
Känns riktigt inspirerande fräscht och bra!
Och fan vilket jäklar anamma och flow jag har när det kommer till inredning när jag bara bestämmer mig för att göra nåt.

Min stora bokhylla bakom mig fick sig ju också en rejäl ansiktslyftning genom storröjning och storstädning och nu är det prydligt i alla fack.
Har sorterat in en del av alla mina tidningar..Är ju en tidningsjunkie deluxe och har Elle, Damernas, Vogue, Plaza, Chic med flera i flera rum..sovrummet, toaletten, köket, vardagsrummet, på vinden..och ja på kontoret.
Älskar att spara alla nummer av vissa tidningar då de känns som uppslagsverk.
Och perfekt för isnpiration och blädderförströelse.

Kommentera 8 st

Kommentarer
Sjuka Tanke
2010-11-18 - 08:48:05

Snyggt!



Ja men det är ju sant, men då måste man äta mindre generellt, alltså mindre portioner på samtliga måltiden. För om du inte äter med jämna mellanrum ställs kroppen in p svält vilket ger motsatt effekt när man väl äter något, då lagras allt fett från maten bara så att man ska ha ett lager.

Angel
2010-11-18 - 09:39:39

åh så härligt.

Tess
2010-11-18 - 11:00:38

Längtar efter att se bilder!

Fred
2010-11-18 - 11:04:05

Låter nice! Gör du konsten själv? Annars bara måste jag tipsa om denna tjej som målar skitsnygga tavlor: http://trueborn.blogg.se/2010/november/soldart.html



Peace/Fred

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2010-11-18 - 12:04:18

Vill se väggarna!

Art By Tina
2010-11-18 - 13:31:23

Jag vill bo hos dig i ditt färgexpolosions-rum!

Daniel
2010-11-18 - 13:43:54

Färger ska de va!

Trixa duktigt du å visa bilder sen!

Caisa
2010-11-19 - 20:45:58

Det är så otroligt härligt när allt har sin platts :)



Jag förstår mig verkligen inte på människor som slänger sina tidningar efter de läst dem?! Liksom???


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: