GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

valentine's day med massa superstjärnor

2010-05-09 | 22:45:17 | Film/TV/Kändisar

Det fick bli lite filmtittande även idag, men bara en film till skillnad från gårdagens fyra.
Idag blev det Valentine's Day. En stjärnspäckad halvromantisk halvkomedie kan man väl säga.
Älskar när det filmer har stora stjärnor i alla roller..hade önskat lite mer Patrick Dempsey och lite mer Eric Dane..you know McDreamy & McSteamy från Grey´s Anatomy.

Kul att se  sångfågeln Taylor Swift i en lite bimboroll och Julia Roberts lyser upp varenda scen hon är med i. Hde ingen direkt uppfattning alls om Jessica Biel som skådis..tror bara jag sett henne tidigare i den väldigt religiösa moralpekpinneserien Seventh Heaven..Men tyckte att hon var bra i den här filmen. Likaså kul att se "Eric Foreman" från That 70's show i en "vuxen roll. Jessica Alba gjorde väl inget direkt avtryck men Jennifer Garner är ju bara för söt. Queen Latifa är verkligen queenlike och Anne Hathaway spelade återigen en receptionist med bravur. Och jag störde mig inte en sekund på Ashton Kutcher eller tyckte att han spelade över.

Filmen får trevliga lagom  ♥♥♥ av fem möjliga



...hmm kanske ska ta och kolla på en film till i alla fall.. Brudens bäste man..Så får jag lite mer McDreamy samt Dr Owen..

Kommentera 8 st

Kommentarer
Carolina [fotograf]
2010-05-09 - 22:57:06

Kan tipsa om Paranormal Activity haha. Men det är en skräckis, men sånt gillar ju jag :)

irma
2010-05-09 - 23:00:10

har typ 20 min kvar av den men den kändes lite som en dålig amerikansk re-make av Love Actually (där är det ju också en hel hög med kända) men definitivt mer Mark och Derek. spec mer Mark.

Carin
2010-05-09 - 23:13:42

Brudens bäste man är faktiskt helt ok! Själv har jag streamat avsnitt av True Blood hela kvällen.

Spana gärna in min blogg. Skriver om modeinspiration, foto och musik.

http://kindofbusy.se

Angelica
2010-05-09 - 23:30:53

kollade också på den häromdagen! tyckte den var rolig:) men om du vill ha mera grey's stjärnor så kan du också kolla upp "Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief" Dr;hunt owen är med i den! ganska söt harrypotter liknande film:)

maria
2010-05-09 - 23:54:39

Nej usch för den där filmen måste jag säga... Vissa spelade så himla dåligt (ska inte nämna några namn..) och hela filmen kändes bara så krystad och klychig på ett mindre bra sätt. Däremot en film som har samma stuk, med flera stora roller i en och samma film och flera olika berättelser, och som även är riktigt bra är New York, I love you. Se den om du inte redan sett den!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2010-05-10 - 08:09:42

Maria: Tyckte den kändes hyfsat jämn och bra, en lagom film varken mer eller mindre liksom..hade nog trott att den skulle vara annorlunda.



nej den har jag inte sett, tack för filmtipset!

Camilla
2010-05-10 - 09:22:35

Nu blev jag väldigt nyfiken. Vill se den jag med. Kanske skall kika på den ikväll med mamma, nu när sambon är borta. ;) kram kram

Wysteriia
2010-05-10 - 10:41:25

Den där vill jag se :D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: