GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

..det var den helgen det..

2010-06-06 | 21:18:33 | Egocentrerat&Vardagligt

God söndagskväll på er.
Hoppas ni haft en bra helg.


Ja då ska vi se vad som hänt sen senaste uppdateringen då.
Jag solade ett par timmar efter jobbet igår innan vi rustade för lite balkonghängsfestligheter här hemma under kvällen.
Jag och darling grundade med lite härligt varm pizza och en öl för oss själva.


Mina föräldrar+darlings föräldrar +min bror ölade och cidrade och chipsade och ölkorvade litegranna i solens varma sken.
Och eftersom vi bor så centralt man kan i den här stan så hörde vi de flesta av kvällens uppträden som skulle fira Tidaholms 100årsjubileum..
Dock gick vi och kollade på Brolle Jr's något tafatta uppträdande, men vi stod utanför grindarna..hade definitivt inte varit värt 300 spänn för att komma närmare..


Tillbaka till balkongen, några fler joinade sen gick alla föräldrarna hem och jag och brorsan drog till krogen lagom till att Lena PH gick upp på scen. Min kära svägerska som jobbar som bartender på krogen serverade mig några hmm väldigt starka Cosmopolitans och en Manboyshot innan jag beslutade mig för att gå och kolla lite på Lena PH..men jag kom lagom till att hon sa "Hej då Tidaholm!"..så vände tillbaka till krogen..något (läs mycket) slirig under klackarna.

mmm cosmos..eller näe just nu är jag inte så sugen..

jag och brorsan

Jag och brorsans flickvän aka the cosmopolitanmaker Michaela...och nån kåt göteborgare som ville vara med på bild.



...och jag mådde inte direkt tiptop imorses..vaknade kvart i nio, och kunde inte somna om  ty så fort jag slöt ögonen fick jag hmm hallucinationer...tillbringade sedan lite tid med toalettstolen innan jag vid 12 somnade om till klockan 14 och då vart det ju bara att slänga i sig en ostochskinkmacka med kall cocacola innan jag drog till päronens trädgård för att inte missa alla solchanser denna söndag hade att erbjuda.

kall cola dagen efter däremot..mmmm


Kommentera 17 st

Kommentarer
Camilla
2010-06-06 - 21:22:26

Vilken tur att jag klickade in här precis lagom till din härliga helg-uppdatering. Tack för att du delar med dig, smarrig måltid, god dricka och härligt sällskap med massor av solsken. FEINT! Mysig söndag kväll, även jag hade svårt att sova ut, trots sen hemgång i natt. 11.00, längre än så gick inte .. ;)

Natasha
2010-06-06 - 21:41:02

Låter som en riktigt trevlig helg!

Art By Tina
2010-06-06 - 21:57:35

Ser ut som en suverän partyhelg. Lika bra som min=)

Luci
2010-06-06 - 22:08:03

låter mysigt det där. Roligt att se en bild på din bror. Ni var mycket söta tillsammans!

Johanna - MyShoebox.se
2010-06-06 - 22:19:37

Jag brukar må ungefär likadant dagen efter, och sova länge kan jag inte heller... Men man vet att man haft kul i alla fall, och det lät som om du hade en trevlig kväll :)

LaLizita
2010-06-06 - 22:32:32

Härligt fint och personligt inlägg, me like! :)

Låter som en trevlig helg! Allt utom umgänget med toastolen. Fy fan!



Kram

Katja
2010-06-06 - 22:42:52

mmmm pizza :)

mickan
2010-06-06 - 22:43:22

Awh vad söt du e! Fast det ser ut som om vi har bröst upp till hakan på den bilden ;)



Mindre kul att du mådde kasst idag ;) Men bättre de så vi kan cocktaila på tisdag ;) kramis

Käthes Mode / amelia.se <-- ny adress
2010-06-07 - 00:00:00

Jag blev lite intresserad av pizzan. :) Vad är det för rolig sort?

Emma says style, love & rock and roll.
2010-06-07 - 07:25:38

hehe iskalla colan dan efter - m--m-m-m-mmm-

Mia
2010-06-07 - 08:45:38

Vilken härlig helg du har haft. Jag är sjukt intresserad av öl och pizza från och med nu och hela sommaren. Gjorde något helt galet i helgen... ;)



Kram kram

Grimgoth
2010-06-07 - 10:07:49

Pizzan såg nice ut, är det gyros på den?

Trodde inte ni hade det i sthlm ;)



Resten av bidlerna va skoj också :D

Grimgoth
2010-06-07 - 10:17:43

sv:

Detta är gyros: http://ashtonlikes.files.wordpress.com/2008/04/gyros.jpg



Fick för mig att du bodde där, jaja där ser man.

Pizzan lät god också :D

Grimgoth
2010-06-07 - 10:22:14

sv:

nä så sant som det är sagt och nu när jag läste igen så såg jag du skrivit det, fan kunde jag missa det? haha

Grimgoth
2010-06-07 - 10:25:43

sv:

haha, exakt så måste det vara? ^^

- Alexandra!
2010-06-07 - 19:45:48

Pizza är underbart, så är det bara! :D



Ölkorv var inte igår, jag minns till och med när jag åt det sist - innan en konsert för fem år sen, haha!



Oj då, låter inte så skönt att vakna upp på det där sättet. =/ Hoppas Coca Colan fick dig på fötter!

Sweetelicus
2010-06-10 - 09:49:02

Jag tror jag blev kär i dendär Pizzan :O .. Ge mig !!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: