GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

boys guys men

2010-07-03 | 10:31:13 | Film/TV/Kändisar

I och med att jag publicerade en "mest vackra kvinnor"lista igår kanske det inte är mer än rätt att jag gör en "snyggaste killarna"lista idag.

Och precis som jag tycker hypade Megan Fox, Alba, TheHillstjejerna, Kim Kardashian och Angelina Jolie är platta och tråkiga och intetsägande så förstår jag mig inte på vad som är så snyggt med Brad Pitt...eller Joel Kinnaman..eller de där Tokio Hotelkillarna..eller ens "Edward och Jacob" från Twilight.

Rent privat bland "vanliga" killar så dras jag till långhåriga rockers iklädda jeans och bandtröjor..och yey att jag är ihop med en just sådan.
Men om vi ska se till "kändiskillar" så är det följande:

Brett Anderson- sångare i Suede och nu soloartist. Vacker som en dag och ingen kan svänga höfterna som han.
Liam Gallagher- the bad boy..yumyum.
Stefan Schwarz - mitt allra största kändiscrush om man nu ska kalla det för det. Han liksom dribblade sig in i mitt hjärta under fotbollsvm 1994.
Ian Somerhalder - den "elake" vampyrbrodern i Vampire Diaries..den snygge vampyrbroderna. Kom och bit mig i halsen..any day.
Noah Wyle- Dr Carter ifrån Cityakuten..leka Doktor?
Patrick Dempsey- tänk så galna jag och min vän Karin var i honom på slutet av åttiotalet och fick frenetiskt leta efter små b-filmer där han medverkade efter succén Can´t buy me love. Vi fick köpa vhskassetter och ge till föräldrar till klasskompisar som hade filmkanaler vi inte hade själva och be dom spela in Dempseyfilmer...och tänk..20 år senare är han så tillgängling..
Henrik Schyffert- Sveriges snyggaste man? Rolig, smart och röd politiskt- hurra!
David Duchovny - Californication, need I say more?
Patrick Swayze - Nord & Syd, Ghost, Road House och såklart Dirt Dancing..R.I.P
Dave Gahan- frontfigur och sångare i Depeche Mode...My Personal Jesus!
Lars Winnerbäck - oemotståndlig..och dessutom..min sambo är skitlik ibland..mm..



Kommentera 26 st

Kommentarer
Lotte
2010-07-03 - 10:43:15

Patrick Dempsey - en dröm!:)

L I L I J A
2010-07-03 - 11:09:21

Här kan jag ju hålla med om Ian Somerhalder & Patrick Swayze :) Förstår inte heller hypen med killarna du rabblade först - förutom Bill Kaulitz för han är (för spinkig, men..) HET!



Det är trist, men det finns inte så många heta killkändisar tycker jag :S

Emma
2010-07-03 - 11:23:24

Jag dras inte till killars utseende utan något annat. T.ex Damon Salvatore, inte världens snyggaste but I'm still in love! hahah. Annars Damian Marley också, oh. my. god. Eller D'Leh i 10 000 BC, han är snyggaste mannen någonsin.

Maria
2010-07-03 - 11:25:07

Jag är inte heller intresserad av Brad Pitt och gänget, alls. Personligen är jag mera intresserad av mörkare killar med härliga bruna ögon ;) Såna som ser ut som t.ex. Orlando Bloom, Darin, Idol-Eddie.. Ja, mörka killar med fina bruna ögon och snygga drag, jag dras av nån anledning till killar med annan etnicitet :) Typ inga av mina kompisar gillar såna killar, så jag får ha alla "turkar" för mig själv då, höhö ;)

Dissy
2010-07-03 - 11:27:59

Haha vad roligt jag hade en huge crush på Noah Wyle när jag var yngre. Jag tyckte han var snyggast i hela världen. Sen thomas brolin också ett tag. Hehe. Och elijah wood. Nu så tycker jag att alla stjärnor är rätt ointressanta eftersom jag måste se en äkta personlighet för att bedöma det yttre. Jag tycker elaka människor är fula även fast de är vackra enligt samhället. Juste christian bale är nog den snyggaste (känsis)mannen enligt mig för tillfället. Mums!

Bim HD
2010-07-03 - 11:37:26

Hm, vet inte om jag har direkt några - måste-killar så... Även om vissa personer är rätt läckra i VISSA filmer :) tihi... Johnny Depp i Finding Neverland? fast där är HELA filmen ljuvlig och JA jag vill ha filmen för att SE den många-många gånger :) Säger bara - Sean Connery i Medicinmannen, jisses :)

Möjligen när det gällde kvinnorna - Meryl Streep - kände... Kanske borde ha fått en plats - att trots ålder så kan man!!! :) Jisses, vilken kvinna - helt underbar i bla Mamma Mia :))

Mmm, kände att de lite äldre borde få en plats i gänget, hehehe...

Må så grankott... kramis Skruttisen!!!

tihi...

emmy
2010-07-03 - 11:45:18

jag tror vi har ungefär samma smak på killar :) i vilket fall när det gäller den "privata" sidan.

Karin B
2010-07-03 - 11:48:35

Åh, den där bilden på Brett är underbar.....o den där bilden på Patrick D......o bilden på Patrick S....hallelujah!

Grimgoth
2010-07-03 - 12:11:55

Intressant lista där måste jag säga, lite chockad av att ingen vart någon långhårig rocker typ där faktiskt.

Finns ju mängder av dessa i rockvärlden.

lemmy kilmister kanske inte är den snyggaste av dom men vilken pondus, han blir snygg av det!



marilyn manson trodde jag också du skulle ha med men efter som du dissa Tokio Hotelkillarna kanske man kan förstå det.



jaja... orkar inte rabbla mer nu.

R
2010-07-03 - 12:17:27

Vissa av grabbarna du lade upp är så grymt sexiga! Han som spelar Hank i Californication tyckte jag inte om först, men det var nåt rått sexigt med honom :P. Sedan fanns det flera i collaget som var snygga.



Hur är det med dig idag vännen? Vad händer?



Kram

jannie
2010-07-03 - 13:09:46

Nu har jag bytt blogg till finest.se/jannie



Jag hoppas att ni som följt mig en del vill följa mig nu också. Vi kan köra en liten frågestund också!



ROBERT PATTISSON!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2010-07-03 - 13:19:22

Karin B :Amen to that sistah!

viktoria i norr
2010-07-03 - 15:32:57

Gillar kombinationen av Scwartz och Wimpan. Hehehehe.



Jag säger som alltid. Det finns bara en man för mig.



Vin Disel.

(kan även tänka mig Tobbe Hysén om det blir krig)

Emma says style, love & rock and roll.
2010-07-03 - 16:12:16

en del smarriga där, mmmm! :) och ja, din sambo är verkligen lik Lars (iaf det lilla man sett)!

jenny
2010-07-03 - 16:15:23

Tycker om att Schwartz kom på tredje plats =))

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2010-07-03 - 17:46:35

jenny: fast listan är inte rangordnad ;)

Helén
2010-07-03 - 21:17:13

Hmmm vi kommer aldrig slåss om samma kille du och jag. Förutom Patrik Dempsey då. Hot hot hot. Jag har ju långt innan min nuvarande sambo var min listat de tre killar som var hetast i stan. Min nuvarande sambo överst på listan. Jag brukade inte kunna prata med honom (intruktör på mitt gym)utan att skaka i knäna. Han var så otroligt Brad Pitt het för mig. De andra två på listan är oxå mina ex i dagsläget =)



Ebba menade jag, inte Elin, har jag fått för mig var med i nån listning av svensk herrtidning men det kanske var just Elin då. Men kan ha fel. Jag och namn alltså.



Och kvar på min "att göra innan jag dör"-lista finns diverse mindre blogglämpliga saker men ifall jag skulle börja hångla med tjejer vore just Angelina en favvo, mest för hon ser så härligt kinky ut på ögonen. Och ifall du är orolig, ja jag är fortfarande nykter =)

Michaela
2010-07-03 - 21:24:56

Träffade ett tag en kille som var sjukt lik Noah Wyle, dock insåg jag det efteråt och ogillade Cityaktuten där ett tag..

Ida
2010-07-04 - 06:25:48

Mmmm... Långhåriga hårdrockare... Gärna med skinnbyxor och massor av tattoos! en sån ska jag gifta mig med en dag, typ Tommy Lee ;)

Ida
2010-07-04 - 06:29:19

...eller Agent Cooper i Twin Peaks. Honom skulle jag göra mycket för... :)

Malin
2010-07-04 - 14:48:11

Verkar som vi har lite samma smak, jag tål inte heller sådana "perfekta" killar, det känns bara sliskigt :P Patrick Dempsey är ju så gorgeous!

Alexandra -mamma till Leia
2010-07-04 - 22:22:05

Jag tycker M är finast i världen. Lagom rockig (konstigt när han spelar i rockband :)) och har sådär lagom ruffsigt hår :) Dessutom är han far till mitt barn ;) Hihi!

Kram

Paulina
2010-07-05 - 16:55:09

Ian Somerhalder är för snygg! :3

Paulina
2010-07-05 - 16:59:29

** Haha, tittade du på The vampire diaries? :]

För i de sista avsnitten, när han blev lite "snällare", hehe, och var sådär småledsen, var han så himla söt, så att man liksom smälte lite.

Och typ blev lite småkär. 8>

leopardia
2010-07-06 - 12:12:17

shit, Ian är ju som en kopia av Rob Lowe på den där bilden! Kul, har inte sett likheten tidigare...

smäm
2010-07-07 - 12:44:31

vilka roliga listor. blev sugen på att göra en jag med :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: