GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

vinn valfritt smycke från Hoof!

2010-12-06 | 08:37:25 | Accessoarer

Ny vecka.
Den börjar jag med att gå till frissan och fräscha till barret...och här på bloggen tycker jag att vi kör en tävling.

Ni har chans att vinna ett valfritt  smycke i från Hoof store.

Så för att tävla

1) surfa in på Hoof och kolla runt
2) kom tillbaka hit och kommentera vilket smycke du skulle vilja vinna..skriv också gärna varför du valt det smycke du gjort.

3) Tävlingen avslutas imorgon tisdag klockan 23.59, därefter dras en vinnare.
Så glöm inte att ange mailadress!

TÄVLINGEN AVSLUTAD, GRATTIS ANNA HOLMSTEN!!




Kommentera 33 st

Kommentarer
Maria
2010-12-06 - 08:59:07

Jag skulle gärna vinna dessa söta rosettörhängen (http://sv.hoofstore.se/sv/art/orhangen-sma-rosetter-fs.php)



Skulle nog ge dom i julklapp åt en av mina bästa vänner, om jag nu lyckas slita mig ifrån dom själv vill säga.. :D

Ida L
2010-12-06 - 09:08:11

Hej, jag är med och tävlar!



Om jag vinner skulle jag vilja ha "http://sv.hoofstore.se/sv/art/orhangen-fjarilar-m-strass.php" eftersom jag tycker att de var riktigt söta. Jag lyckas på något sätt alltid slarva bort mina örhängen eftersom jag mest använder små "pluppar" så det vore roligt att pröva ett par lite större örhängen. Tycker att de här var jättefina!



[email protected]

Sanna
2010-12-06 - 09:08:12

Jag skulle gärna vilja vinna örhängerna med giraffer för en av mina bästa kompisar ÄLSKAR giraffer och köper allt med det, så det hade blivit en grym julklapp till henne då jag har hittat ett giraffhalsband åt henne redan :)

Linda
2010-12-06 - 09:13:28

Jag skulle vilja vinna den gröna Uggleberlocken http://sv.hoofstore.se/sv/art/berlock-uggla-i-porslin-gron.php



Jag älskar djur och lever för dem, och skulle behöva påminna mig om vilken klok person jag är. Grönt är väldigt fint också!

Att ha det gott
2010-12-06 - 09:59:17

OM jag har tur vill jag vinna Halsband - Peace

Det skulle bli en bra julklapp till tonårsdottern

Angel
2010-12-06 - 10:02:52

Jag skulle vilja vinna armbandet med ett kors,det skulle symbolisera saknaden av Farmor som gick bort i Augusti,tänker på henne varje dag men just korset skulle symbolisera att hon är med mig hela tiden.

helle
2010-12-06 - 10:17:04

om jag vann skulle jag välja http://sv.hoofstore.se/sv/art/halsband-gitarr.php. världens snyggaste halsband med en fet gitarr.

jag är rock n' roll och gitarren hade stärkt rockerkänslan ännu mera!!

jossan
2010-12-06 - 10:17:08

Jag skulle så gärna vilja ha ringen med ett stort kors! Jag ÄÄLSKAR kors i alla utseenden och ringar är en passion jag har!

det hade varit en grymt bra julklapp till mig själv, haha!

(http://sv.hoofstore.se/sv/art/ring-kors.php)



Kramar!

(Jag har även gjort ett inlägg om tävligen på min blogg: http://highfour.blogg.se/2010/december/ar-med-och-tavlar.html#comment)

jossan
2010-12-06 - 10:18:15

Jag skulle så gärna vilja ha ringen med ett stort kors! Jag ÄÄLSKAR kors i alla utseenden och ringar är en passion jag har!

det hade varit en grymt bra julklapp till mig själv, haha!

(http://sv.hoofstore.se/sv/art/ring-kors.php)



(Jag har även gjort ett inlägg om tävligen på min blogg: http://highfour.blogg.se/2010/december/ar-med-och-tavlar.html#comment)



Kramar!

Elisabeth
2010-12-06 - 10:18:35

Smycken, smycken, så fina smycken överallt!



Jag skulle gärna vinna "Örhängen - Stora Vingar" (http://sv.hoofstore.se/sv/art/orhangen-stora-vingar.php). Jag valde just dom örhängena för att det är lite symboliskt.. Min farmor dog för över två år sedan, och jag saknar henne så otroligt mycket, men jag ser det som att hon är en ängel som vakar över mig. Örhängena är också riktigt snygga!

johanna
2010-12-06 - 10:35:31

Om jag skulle vinna så skulle jag vilja vinna ringen "två löv" (http://sv.hoofstore.se/sv/art/ring-tva-lov.php)

Jag valde ringen för att ringar är något jag använder dagligen och just denna var väldigt enkel men ändå väldigt fin! :)

Ling-Ling
2010-12-06 - 11:29:26

Jag skulle vilja vinna "armband med turkos sten". Det var otroligt vackert, klassiskt, och den turkosa stenen påminner mig så mycket om Istanbul (de är jättevanliga där) där jag och min sambo var i våras. Min första utlandsresa och det var så underbart... :)

GamerBruttaN
2010-12-06 - 11:37:52

Jag skulle vilja vinna halsbandet med Gitarren. (http://sv.hoofstore.se/sv/art/halsband-gitarr.php)

För att jag alltid har velat bli grym på gitarr och grym rockstjärna, men det har bara varit en dröm... Jag är inte ett dugg musikalisk. Dock gillar jag fortfarande gitarrer och härlig rockmusik, och ett gitarrsmycke skulle pryda halsen så fint på julafton. :)

Tarawyn
2010-12-06 - 12:54:02

Jag skulle vilja vinna ringen "ringblomma svart" eftersom den är absolut urläcker men jag vet att det inte är något jag har råd med.

Emma
2010-12-06 - 13:00:16

Ringen med svart sten är ju grymt fin. Den skulle piffa upp hela min garderob. Snygg både till lbd och till jeans och skjorta.

Hilda
2010-12-06 - 13:06:15

Hej!

Jag skulle gärna vinna de silvriga uggle-örhängena! Jag tycker de skulle passa mig eftersom jag är en riktig läsuggla! :)

Tarja
2010-12-06 - 14:16:20

Jag skulle vilja vinna halsbandet med draken : http://sv.hoofstore.se/sv/art/halsband-drake.php



Den skulle matcha min önskade tatuering som jag vill ha, om jag vågar :)

Grodan
2010-12-06 - 15:06:20

http://sv.hoofstore.se/sv/art/ring-vinge.php - jag vill vinna ving-ringen. Så snyggt ju! :)

Mikaela
2010-12-06 - 16:05:36

Jag skulle jättegärna vinna dessa örhängen: http://sv.hoofstore.se/sv/art/orhangen-ekorrar.php för att dom är så himla söta!

Anna
2010-12-06 - 16:06:50

Hej jag skulle vilja vinna http://sv.hoofstore.se/sv/art/orhangen-kungakronor.php som är två kungakronor. Jag tycker dom är så himla fina och jag tycker dom passar bra på dagar när man känner sig risig och inte alls ser särskilt "kunglig" ut :P

Fanny
2010-12-06 - 18:40:30

Godkväll! Hoppas du börjar känna dig lite piggare snart. Det är ju så jobbigt att vara sjuk och speciellt ha ont i halsen.. Skickar dig en kryapådig-kram!



Jag önskar mig örhänget "Vitt Kors" för det var så himla tjusigt. Ha en skön kväll Anna!

Emma
2010-12-06 - 19:59:19

I'm in :-) Blev helt förälskad i Ring- Ringblomma ljusrosa. Tror jag fastnade för den för att den ser härligt exklusiv ut och påminner mig om en söt isglass med jordgubbssmak jag åt mycket av när jag va liten.

Sara från Finland
2010-12-06 - 21:30:28

Jag är med och tävlar !



Jag skulle vilja ha halsbandet Rosary Gunmetal kors. Det skulle vara den perfekt pricken på i:et till mina vardags outfits, den underbara stiliga bruden med ett släng av rochchick som jag strävar efter att vara. Detta skulle verkligen förgylla min vardag då allt känns så tungt nu. Tack Anna för en inspirerande blogg ! :)

Malin
2010-12-06 - 21:31:57

Jag skulle vilja vinna det här armbandet: http://sv.hoofstore.se/sv/art/armband-turkos-sten.php



Älskar turkos, tycker det är en perfekt färg för att pigga upp i mörkret. Och jag har inget turkost armband, så det skulle sitta perfekt!

Katarina
2010-12-06 - 22:35:02

Jag skulle vilja vinna Örhängen - Små Vingar

Artikelnummer: EA0020. De är superfina, lite tuffa och vingarna representerar frihet för mig. Att man kan göra vad man vill, att man inte måste vända kappan efter vinden utan kan välja sin egen väg.

leopardia
2010-12-07 - 01:15:28

Pannkakan, hur säger man, födde fram en dotter idag! Jag tycker nästan att hon borde få ett Halsband - Berlock m Turkos Sten, som tack, för att hon berikar världen med en liten tös. Eller, varför nu tösen skulle vara liten, hon är nog mer en stor och stark tös med massor med skinn på näsan. Attans att man alltid ska förminska kvinnor så - redan från födseln.

Linda
2010-12-07 - 14:06:07

Oj vad fina grejer, inspirerande sida! Jag skulle vilja vinna http://sv.hoofstore.se/sv/art/halsband-silverkuber.php - fint halsband att enkelt matcha... På Melodifestivalen till exempel ;)

Krya på dig nu Anni!

Elin
2010-12-07 - 16:16:46

Hej!



Jag skulle vilja vinna Ring Turkos Oval sten. Jag vill vinna denna för att kunna ge mig själv en vacker julklapp!/Elin

Carro
2010-12-07 - 16:33:16

gud vad söta små ugglor!



sv: ja, det blev så i år. Brukar klä den dagen innan julafton, men jagär inte hemma då så tänkte att jag lika gärna kan ställa fram den nu så får jag njuta av den lite längre =)

Bim HD
2010-12-07 - 18:10:20

Ja, vad önskar man sig... Tom i skallen. Kanske?

Halsband - Harlequin Mask Dubbel

http://sv.hoofstore.se/sv/art/halsband-harlequin-mask-dubbel.php

Kanske så man känner sig på något sätt? Fast lite glitter och glamour med strass glädjer även när det är kasst i andra lägen...

Må så grankott... kramis Skruttisen!!!

amanda
2010-12-07 - 19:42:59

jag skulle hemskt gärna vilja vinna "ring - kors" (den du har här på bilden ovan). skulle vara en liten ljusstråle in i min plugghög som tyvärr fyller mina dagar just nu. ha det så fint tjejen! :)

Nina - Glamourmamman
2010-12-07 - 21:16:35

Vilka härliga smycken! Om jag har turen att vinna, så skulle jag gärna vilja ha halsbandet med silverkuber. Ett riktigt partyhalsband! Och partyn gillar som sagt glamourmamman ;-)



Kram!

Anna
2010-12-08 - 12:28:56

Jag är jätte tacksam att jag hade chansen och lyckades vinna! Tack så mycket Anna! Jag är tjatig, jag vet, men du är en så fin person!!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: