GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

can't get enough

2009-03-21 | 10:19:09 | Lyx

Lördagsmorgon...ett tecken på att man är vuxenvuxen - man kan inte sova längre än 08.49 på en lördag hur sen man än lade sig..det går bara inte.
Nåväl, det är ju skönt med en early start - få ut det mesta av dagen och nu skall vi strax dra iväg till Skövde för att finna födelsedagspresent till Stefans pappa, ta en fika och strosa lite i affärer..så borde alla lördagsförmiddagar vara..

..fast dumt att blädra i DV Mode  medan jag drack morgonteet...nu är jag ju shoppingsugen och shoppinginspirerad...får jag aldrig nog??



Vad ska ni göra idag?
Kommentera 8 st

Kommentarer
Malin Sofia
2009-03-21 - 14:05:53

Haha, jag är vuxen men jag sover ändå till 12. ;)

Alexandra
2009-03-21 - 14:22:34

Hehe. Early start kallar jag det när jag går upp 03:54. Då klockan var halv tolv tyckte jag att hela dagen hade gått... typ ;P

Malin
2009-03-21 - 14:24:35

Låter som en bra dag, du! :) Men det måste väl vara rätt bra ändå att va lite morgonpigg när du jobbar hemifrån.



Jag har tecknat lite, kollat på några OC-avsnitt... och nu ska jag gå ut en sväng tror jag! Kanske plugga lite senare.

Sheena / Rockho
2009-03-21 - 14:25:23

Well.. jag hade endast en plan för hela helgen - hänga med en polare nu ikväll.

Men hon har valt att hänga med en tjej som jag inte gillar. Eller den tjejen gillar inte mig, därav att jag ogillar henne.

Så jag är lite bitter nu.

Måste försöka finna något annat att göra ikväll nu.

Mackan
2009-03-21 - 14:26:34

God dag på dig Anna....

Här en solig dag igen :) varit på stan fikat och hämtat ut 622 kr vinst på bomben...:)

Nu tränat och ska käka innan jobbet...

Ha en bra afton

Kram

Helena
2009-03-21 - 14:27:54

Goddagens. Har faktiskt redan hunnit med det jag hade på min "att göra" lista idag. Som jag skrev i min blogg har här dammsugats, torkats golv och båda katterna har fått sig en renovering. Det innebär alltså kloklippning, schamponering, balsam och kamning. Så nu är de sååååå fina och mindre glada i matte.

/Hella

Linnea
2009-03-21 - 14:45:03

Jag har också den mascaran, den är bra tycker jag (=

Lottis
2009-03-21 - 17:34:58

Oj... jag vaknade 6:57 idag... Betyder det att jag är mer eller mindre pensionär nu... hm. Dagen har gått åt till allehanda husomhändertagande, middag hos mor och far och en del syjobb. Strax kommer en gammal kompis på besök och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Ha det gott! Kram kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: