GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

varm choklad pärlor och glitter

2008-09-30 | 10:01:45 | Egocentrerat&Vardagligt

Godmorgon på er denna sista dag i september månad år 2008.
Hoppas ni mår bra.

Idag tänker jag inte låta mig nedslås eller känna mig så kass som jag gjorde igår förmiddag på grund av vissa omständigheter.
Idag tänker jag njuta.

Jag har gjort ett bra illustratörsjobb åt en kund.
Jag är jättenöjd med alla höstnyheter i kollektionen.
Jag har massa kul på G i oktober.
Jag och Stefan ska eventuellt byta lägenhet - jättefin charmig ljus stor.
Jag har världens bästa familj
Två genomgosiga katter.
Företaget går bara bättre och bättre.
Idag ska jag äntlgen få träffa sötingen Linda igen som kommer hit från Lidköping.
Snart kommer min "hemlis" nummer 2 att avslöjas och lanseras.
I dagarna nu kommer mina t-shirt hos Lindex brjas säljas - eller har de redan gjort det - den här tjejen har ju fått tag på en, kul!



(foto: jag)

Ja , nu tänker jag bara njuta idag och må lite lyxigt. Och det tänker jag börja med en kopp varm choklad, pärlor och paljetter, glitter och glam.

Och ikväll är det Desperate Housewives! Yey!
Kommentera 15 st

Kommentarer
Angelicas Closet
2008-09-30 - 10:03:54

Mysigt! Jag tror att jag ska köpa mig en varm choklad idag :)



Kram

carro
2008-09-30 - 10:32:17

låter verkligen som om ditt liv är på väg åt rätt håll =) men det har du verkligen förtjänat. nästan så man känner sig lite stolt för din är den enda blogg jag läser o jag har läst den ganska länge nu så d känns lite som min bloggerska håller på o bli riktigt stor =)



kram på dej gumman

carro
2008-09-30 - 10:34:15

och skulle du ngn gång tröttna på att göra tischas kan du alltid ge dig in i reklambranchen. vem skulle inte bli sugen på o sippa varm choklad utklädd till prinsessa när man ser din bild ;)

donnasandra
2008-09-30 - 10:36:03

Ja gumman du har verkligen mycket att glädjas över, bra att du fokuserar på sådant!

Sara
2008-09-30 - 10:38:46

Har du sett detta?



http://www.weekly.nu/Veckansshoppingtips.htm



Kram!

m a r i t
2008-09-30 - 10:40:20

Ser fram emot hemlis nr2....

Ha en bra dag !!

marie
2008-09-30 - 10:42:50

Nu har jag betalat så förhoppninsvis sitter pengarna på ditt konto snart :)

Läntar till paketet kommer hem till mig!

Ha en fin dag!

kramar

Bim HD
2008-09-30 - 10:43:31

Man SKA skriva en lista över allt positivt - det negativa lämnar man åt andra... att tycka eller anse, når inte fram till dig liksom, basta!!!

Just nu börjar jag bara fundera - HUR få tag i en Lindex Avanna, ehhh... nätet, boka? finns de där, hm... Och Lindex med sina storlekar hit och dit... Vad katten dra till med? Bananmos, livet är inte enkelt, nej :)

Må så grankott... kramis skruttis - du ÄR väl värd allt plus som händer just nu!!! basta... själv drar man sig tillbaka till sänghalmen med en kopp te - vanilj idag och en strepsil - citron o honung i... Bra för halsen? Kaffe går INTE alls, smakar skunk just nu!!!

Emelie
2008-09-30 - 11:05:55

Nu väntar jag spänt på att beställningen ska komma :) Jag älskar dina tryck Anna! Och vad kul att Lindex ska sälja toppar med DITT tryck :) Galet ju! Förresten så har jag en liten önskan... är helt totalt förälskad i den gråa tröjan du har med dragkedja och Today-tryck! Skulle hemskt gärna vilja ha en likadan! Sälja i framiden kanske? ;)



Ha en super fin dag!

De förtjänar du! KRAM!

catya
2008-09-30 - 11:11:51

då blir dagens uppgift på lunchen att storma lindex butik efter din söta tee :)



puzz

Jenny
2008-09-30 - 13:42:13

börjar desperate ikväll? :o

Tess
2008-09-30 - 18:15:38

Njut och unna dig själv allt, det är du värd!

Therese
2008-09-30 - 18:52:00

Hej Anna !

Fick en liten idé som bara ploppade upp i huvudet. Det skulle vara supermysigt nu när det är höst att ha en fin te-mugg med Avanna tryck på.

Kram !

Dead Town Girl
2008-09-30 - 19:34:12

Härligt att ha så mycket att glädjas över - you're worth it, babe! Och en riktig babe är du verkligen på dina outfitbilder - så skön, personlig stil! :-)

Kes
2008-10-02 - 13:00:35

snygg fotokomposition!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: