GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

fredagssvammelbabbel

2008-09-05 | 23:32:09 | Egocentrerat&Vardagligt

45 minuter efter angiven tid rullade tåget in på stationen i Skövde där mi käre sambo satt och väntade.
Skräpet i ögat hade stört mig hela den långa varma trånga irriterande tågresan och utlöste sedan en smärta , en total smärta och jobbighet i ögat medan jag och Stefan gick mot bilen med mina vöskor och påsar.
Hade bara mascara kvar på det oirriterade ögat men vi tog en snabb ( men halvblind) sväng inne på Ica maxi för att helgmatshandla lite.
Bilfärden hem var ingen fröjd för ögat.
Väl hemma blev det en capricciosa, apelsinjuice och Fantastiska Fyran och Silversurfaren i soffan..
Men när filmen led mot sitt slut kunde jag inte längre ha ögat öppet och hostan som varit någorlunda i schack hela dagenbröt nu ut till ett åskväder...Slöt ögonen för att vila och tre timmar senare vaknar jag..
Nu är jag groggy, hostar som fan och högerögat är skitsvullet..
Känner mig verkligen som en sexig flickvän att spendera fredagskvällen med..


Ska nog ta och vaska av mig nu och försöka fortsätta sova i sängen istället..


Och imorgon får jag ta tag i bloggen som gått på sparlåga sen i onsdags nu...Inte svarat på kommentarer, få/färre och tråkiga inlägg ( ehhh för jag brukar ju vara hysteriskt rolig) och vara lite mer aktiv så att det blir lite mer liv och rörelse här...Har ju vant mig vid att det är ganska mycket kommentarer och flöde in/ut..Nu är det väldigt tyst och lugnt...
Åh, Svammelbabbel...

Imorgon..


Godnatt!
Kommentera 9 st

Kommentarer
Wysteriia
2008-09-05 - 23:38:40

Hoppas du sussar sött :D

marit
2008-09-06 - 00:42:13

Ibland e man busy, då hinner man helt enkelt inte svara på kommentarerna...



Hoppas du mår bättre när du vakanr upp imorgon..!

Malin
2008-09-06 - 00:48:27

Din lilla gullemus..ehm..oj...eh..gulleanna! ;)



Tack för bilderna och jag log brett av de miner jag gör på alla bilder..shit alltså..jag kan inte låta andra ta normala bilder av mig. ;)

Men de var helt okej trots minerna..jag är ju en tjej med många miner. :)



Hoppas din sjukdom ger med sig snart...det verkar inte bra med dig..:(

Jag skickar friskhetsvindar.



Puss favoritanna! :D

Sassy
2008-09-06 - 10:03:57

vilken kväll du! Hoppas ögat är bra idag iaf och att hostan blir bättre under dagen.



väldigt rliga bilder, så talande!

kram

Matilda
2008-09-06 - 10:17:57

Vilka fina illustrationer! Ha det gott:)

Linda
2008-09-06 - 11:29:48

Haha, underbar du eee!

Bim H-D
2008-09-06 - 11:42:21

ler

Jag tror nog att han var väldigt glad att få hem dig, oavsett hur du såg ut!!! Och några mer som var glada var säkerligen två busepusar... gosat med dem också - inte bara Stefan - antar jag ;)

Hm, du ÄR kul i ditt bloggande, basta... och för att ha varit bortrest, har du verkligen bloggat massor. Jag är på hemmaplan, dock mer på jobbet än hemma, ehhh... men datorn är bara samarbetsvillig till viss del!!! Blä, och vem vill ta hand om egna burken när man kommer hem från jobbet och fixat andras burkar??? Hm... undrar om BC fick med sig en PAW-Flexdator hem på tåget från Karlstad som jag försökte ragga upp... jajaja, de kan flexa in och ut på andra datorer tills på måndag, suck...

Må så grankott... kramis skuttisen - nej, nu MÅSTE jag leta kläder... frågan är bara var? och vad? Hm, borde ta mig långklänning... lång kjol eller förkläde stod det... ehhh... sommarklänning idag? hm, not... Inte ens med ylletröja över, hihihi...

Cicci
2008-09-06 - 12:04:49

Jag tycker att du bloggar jättebra! Och dina illustationer är JÄTTEFINA! Hur har du lärt dig rita så fint?

Anna
2008-09-08 - 16:16:42

underbara bilder


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: