GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Gandalf och Arwen..hmm Gimli och Arwen....

2008-10-18 | 21:18:45 | Outfits och Garderoben

Jag har ju inte publicerat några bilder från galan ännu..bara klagat..och så snapshots tagna med webcameran på hotellrummet.
Och jag väntar nog lite till med att visa de bilder jag tog, det cirkuleras ändå så friskt på så många andra bloggar just nu.

Men t ex hos  Finaste Mia kan ni se en bild där jag tycker att jag ser alldeles totalt gorgeous ut på - så tack Mia för bra fotografering där .
Jag lyckades ha lockigt hår större delen av kvällen.
Och det tack vare sötaste Josiee, som intet ont anade bara ville komma och kramas på mitt hotellrum och byta om till sin galadress men som jag istället använde som en liten slavande hårstylist.
Tack söt! ♥

Men jag lånar den här bilden från Veckorevyn.com , fotad av duktiga coola Emelie.
Det är jag och bruttan Elin Kero..
...den långa smala Elin Kero,... kände mig som gandalf bredvid Arwen ungefär...

UPDATE: GANDALF?? Jag menade ju förstås Gimli.. En kort och satt dvärg..å andra sidan..Gandalf Grå..man känner sig lätt grå bland andra skönheter..



Jag hade i alla fall på mig en klänning jag köpt på Calypso här i Tidaholm, märket är ONLY/Vero Moda.
I Midjan hade jag satt fast en stor svart tygros, inhandlad på Lindex och gjort en egen brosch av röda små tygrosor som jag fäste på ena axelbandet.
Platsåstövlarna var på...så visst stack jag ut bland en massa pumps..
Synd att så många klagade på alla "modebloggares tråkiga klädsel" bland kommentarerna på Veckorevyn..

Dock håller jag med om att Amanda Berg och Chung nog var snyggast..
Tillsammans med Alexandra.
Asså Alexandra..Hon ser ut som en vältränad fit snygg Hollywoodskådis. Hon är skitsnygg i sin blogg, men fan vad gorgeous hon är i verkligheten. Breath taking!
Och Käthe, späd och vacker som en älva!
Kommentera 14 st

Kommentarer
e
2008-10-18 - 21:29:30

Inte alls gandalf,du var och ÄR jättefin!

Stor kram!

johanna
2008-10-18 - 21:58:08

söto bild. Kram!

Angel
2008-10-18 - 22:06:41

söta allihopa

Alexandra
2008-10-18 - 22:20:06

Det ligger i namnet :P haha

Alexandra
2008-10-18 - 22:25:52

Men lilla du.. du är ingen Gandalf !! Om du nu tvunget ska ha ne roll i sagan om ringen så är du Arwens (blonda) enäggstvilling som aldrig setts till i filmerna. Hon var för upptagen i the heaven of beauty.



God natt

Elin [ n e v n a r i e n ]
2008-10-18 - 22:37:33

Haha nooo du är Legolas syster :)

Dock har Arwen lagt på sig en väldigt "oalvisk" min. Eller så har någon förtrollat henne så att hon fått en Dvärgnäsa ;D

Sweetheart
2008-10-18 - 23:00:55

Ni är ju jättesöta båda två! Önskar jag kunde varit där o träffat dig med, men verkar tyvärr inte som att jag missade så mycket när jag jobbade... :/



Ha en fin kväll, puss o kram!

Mikka
2008-10-18 - 23:52:13

Gandalf? Han om någon är ju lång och smal! Tycker mer du är en supersnygg kvinlig Frodo med Legolas hår!



Kram, Mikka

Josiee
2008-10-19 - 00:29:36

ljuuuvliga du!:)

mia dh
2008-10-19 - 01:03:49

Oj Anna, jag skulle kunna svära trehundra rader bara för att du inte begriper ens hälften om hur vacker du är. "Wao vad tjusig hon är ikväll", var min första tanke när jag såg dig med det blonda håret, svarta klänningen och de små rosorna på ena axelbandet, förlåt att jag inte sa det då (lite blyg å mesig).

Har hängt här länge hos dig, läst och följt dina framgångar och tankar. Du förmedlar en vacker insida i detta forum och du är så vacker bara hela du. All lycka till dig och jag bara vet att det kommer att rulla på. Tusen jävla kramar till dig... Å godnatt.

diddi
2008-10-19 - 01:47:51

just platåstövlarna gjorde att du stack ut bland alla andra "pumpsbrudar", jag tcker att du var och ÄR helt supersnygg,vad du än drar på dig =)

Våga vara speciell och sticka ut, annars är det väl ingen idé ?

SANIBO
2008-10-19 - 04:09:09

sweet pic!

Att ha det gott
2008-10-19 - 10:55:39

Jag tycker att du är MYCKET vacker

Cicci
2008-10-19 - 11:35:24

Ååh, jag ser fram emot att få se på dina bilder från galan! Det var sk*tsnyggt med den svarta rosen till klänningen!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: