GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

rosor på kinden och rött på läpparna..med lite blingbling...

2008-11-23 | 21:42:25 | Smink, Hudvård, Skönhet

Åh så härligt det var hos Karin!
Massa te, filtar och 4 timmar med tv!
Och så en underbaaaaar hallon/blueberrycheesecake hon bakar. Så jäkla mummig!
Fick med mig en stor bit hem också - Lyx!

Så det är väl lika bra att fortsätta på det härliga spåret genom att visa upp lite blingbling, puff, färg och smink som jag fick hem ifrån Yves Rocher i veckan. Japp, det är det enda som jag via bloggen blir sponsrad med, som jag en gång i månaden får hem gratis tack vare att jag har en blogg: nyheter från Yves Rocher.
Vilket är väldigt kul eftersom jag älskar smink, hud- och skönhetsvård.

Denna gång fick jag hem ett partysminkkit:


Lösögonfransar, lite strassstenar till ögonlock/ögonbryn, två gloss med blingblingaccessoarer, kajalpenna samt en ursöt liten rouge med puffapplikator i söt burk.
Rouget har jag använt flera gånger - love it, likaså det röda glosset som ger fin färg och glans.

Produkterna jag testat får av fem möjliga.
Kommentera 6 st

Kommentarer
Linda // Absolut Glam
2008-11-23 - 21:56:12

Ja, visst borde jag få en grön Avanna-tröja i julklapp! Den är så himla fin! :) Ha en fin söndagkväll, kram!

åsa
2008-11-23 - 21:56:15

jag vill också ha hallon-blueberry cheesecake!

Alexandra
2008-11-23 - 22:05:54

Nej, vad skoj :) Trivsamt att man har en sponsor som "passar" en själv också ^^

Garbomannen
2008-11-23 - 22:14:09

Anna vad tycker du om min nya design? =)



Kram

Emilia
2008-11-23 - 22:16:55

Lät mumsigt det där!



Har också fikat i kväll. Tipsar om läckerbitarna i min blogg faktiskt :)



Ha en fin kväll nu!

Bim H-D
2008-11-24 - 08:34:21

Ojojoj, vad härligt att ändå BLI sponsrad... Oavsett med vad, eller hur man ska se på saken. Men, uppmärksammad i allafall på något sätt!!!

Men, du ÄR värd betydligt mer än det där, lovar. Men, lite är dock bättre än inget... än ;)

Må så grankott...


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: