GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

låter det inte fashionabelt...?

2008-11-07 | 10:48:14 | Egocentrerat&Vardagligt

Godmorgon och god förmiddag på er.
Hoppas ni fått en bra start på denna fredag.
Själv har jag drömt förvirrande drömmar om att jag fick en bil av mina föräldrar fastän att jag inte har körkort och bilen i sig förvandlades till en moppe. Sen hade jag lånat kläder på Sparbanken och skulle lämna tillbaka dessa men det var kö så jag fick slå mig ner i en väntehytt där sittplatserna bestod av kinesiska mulltoaletter, när jag väl hade fått lämna tillbaka en tröja så förvandlades staden till en gatufest och det var reunion med min gamla gymnasieklass där jag helt plötsligt var klädd i badrock utan nånting under ( vadå klyschigt?) och jag var mest förbannad hela tiden.

Nåväl, nu är jag vaken. Eller jag har varit vaken en stund, har jobbat lite granna, gjort iiodning reklamgrejer till en annonstidning för en kunds räkning.
Och igår satt jag med massa jobb och planering + revisorn..Så nu tror jag faktiskt att jag tar långhelg.

Jag börjar med glossigt magazine och leverpastej...hmm låter det inte fashionabelt..glossigt magazine...leverpastej..glossigt magazine..leverpastej..glossig lever magazinepastej..





Kommentera 5 st

Kommentarer
Jenny
2008-11-07 - 10:59:16

Skönt att ta ledigt :)

johanna
2008-11-07 - 11:06:55

leverpastej har aldrig varit så glossigt som nu :P

Angel
2008-11-07 - 11:23:36

Hoppas du får en härlig dag

Alexandra
2008-11-07 - 12:00:34

Väldigt skumma drömmar ;P

Gillar frullen och den där tidningen, som man själv läste för någon dag sedan. Tycker om CHIC faktiskt. Har lite gott och blandat- mode/skönhet/reality/åsikter. Tyckte krönikan av Linda Skugge var grym dne här veckan´´

Tess
2008-11-07 - 19:00:41

Vet du hur knäppsöt du kan vara? :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: