GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Så big shame on me

2008-05-02 | 02:29:37 | Egocentrerat&Vardagligt



Nä..har inte kommit i säng än alltså...men ska strax..snarka..
Men ville svara på alla fina söta kommentarer jag fått under dagen..frågor om kollektionen..beställningsmail..
och så försöker jag komma underfund med denna nya bloggplattform som jag flyttades till idag..inga större skillnader..bara lite annorlunda hur man ser kommentarer och laddar upp bilder osv..

Och så grämer jag mig att jag för första gången på väldigt länge ramlat bort från "mest aktiva"listan..och det rämer mig än emr att den har så stor betydelse..Men så är det..
Är man ingen storbloggare är man ju beroende av de få ställen man syns på för att ens få besökare alls.
Å andra sidan har jag varit pinsamt dålig de senaste veckorna med att svara på kommentarer..inte riktigt haft samma gnista heller i bloggen kanske..Så big shame on me.


Godnatt ni underbara läsare som trots allt stannar kvar! ..och hej på er nya...och godnatt på er med förstås.
Kommentera 4 st

Kommentarer
Hanna
2008-05-02 - 05:54:37

Det här med besöksstatistik kan verklinge göra ens dag eller sänka en totalt. Just nu irriterar jag mig på att blogg.se:s statistik inte stämmer med bloggtoppens. Jag har haft massa besök som inte registrerats på bloggtoppen. Mycket irriterande.... Och dagens ilandsproblem... Kram

Helena
2008-05-02 - 10:12:18

Äh, dont you worry över att synas, så fort man läst lite av dig lägger man (jag iaf) till dig under favoriter, o saken är biff!

Ska snart bestämma vilken av dina skapelser ja helst vill ha =)

Angelica
2008-05-02 - 10:43:21

Jag är kvar, utan tvekan :)

Lukasmarit
2008-08-27 - 13:43:13

Beautiful site!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: