GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Posh x 3..?

2008-05-13 | 08:37:46 | Illustration/Teckning/Konst/Design

Goodmorning Guys and Gals and Dolls!
Hoppas ni sovit gott..eller kanske fortfarande sussar sött.
Hinner inte blogga om nåt vettigt ( som om jag nånsin gjort det..?)
Har fullt upp med beslutsångest inför frissan och att täcka över finnarna som invaderat högersidan av mitt ansikte.
..Har 26 minuter på mig att bestämma mig och försöka se lite anständig ut.
Gaah!

Så länge kan ni ju kika på denna lilla teckning jag gjorde igår..
Blev nån typ av Victoria Beckhamtyp i tre versioner....typ..

Kommentera 9 st

Kommentarer
Wysteriia
2008-05-13 - 08:46:52

Tack, det ska nog gå bra idag. Jag håller dock på att somna så jag vet inte hur jag ska orka med AMS? haha. Oh well! ;)



Du får visa hur resultatet blev sen :)

Blåbärsätaren
2008-05-13 - 10:01:42

Be frisören om råd! Det är ju trots allt hans/hennes yrke... :) Hoppas du blir nöjd! Ha en bra dag!

Sweetheart
2008-05-13 - 10:29:05

Spännande med frisörbesök! Hoppas det går bra, själv ska jag på arbetsintervju - nervöst! :)

Massa kramar!

Elin
2008-05-13 - 11:00:16

svar - jag hatar att gå till frissan. jag blir ju ALDRIG nöjd... sen senaste frisörbesöket har jag haft håret i knut varje dag. verkligen. mina vänner mutar mig för att jag ska släppa ut håret i 5 minuter.

buhu.

erica
2008-05-13 - 11:06:33

Spännande att få se resultatet sen! Såg bilderna nedan med olika frisyrer, jag tyckte nog en lite mörkare färg (Aniston-frisyren?) skulle passa dig bra. Och lite rufs. Blir nog bra.



Är hemma framför datorn igen efter en liten semester, så nu väntar jag på nya inlägg hela tiden!! :)



(förresten, vad heter frisören du går till? Har några gamla klasskompisar i Tdhlm som är frisörer...)

anna
2008-05-13 - 11:22:07

erica: jag klipper mig på Hårknuten som ägs av en Angelica..tror jag hon heter i alla fall..haha.

Hon är väl närmare 40.



Men förr klippte jag mig hos en som heter Emma Johansson.

Bim H-D
2008-05-13 - 21:24:00

Hm, lila? Utväxt som färgas, eller?

Hrm... du är ju alltid läcker på bild, själv ser man ju aldrig klok ut... det är det där om man är - vad den nu heter... fick helt plötsligt afasi här nu... fotogenisk... ehhh, låter som fotogen, ungefär... Men så lättantändlig är du ju inte, hihihi...

Må så grankott...

erica
2008-05-14 - 10:20:05

Ok, då är det inte hon. Så gammal är inte jag ;)

Men om du stöter på nån Linda Nyström, frisör i Tidaholm, så hälsa från mig. Hehe.

anna
2008-05-15 - 01:00:00

erica: jo men det vet jag vem det är - hon är svägerska till en av mina bästa vänner =)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: