GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

för fan anna, gå o lägg dig!

2008-05-08 | 01:33:45 | Egocentrerat&Vardagligt



Ojoj..känner mig helt förvirrad i skallen..trött, slut, knäpp, konstig, lycklig, orolig, grubblig, stolt, glad, vemodig....
En jäkla röra av känslor som löper amok i 200 km/h inuti kropp och knopp.

Suttit med bokföringen i några timmar nu..revisormöte om  8 timmar...
Svarat på mail...beställningar..inventering...planering..ekonomi..pengar..papper..humhum...hur ska jag göra..si eller så...
Hur lång tid tar det..har jag råd? Chansa eller itne chansa...bära eller brista..

Ja hjärnan går på högvarv, frågorna är många och svaren är få..och det ska jag försöka gå och lägga mig och sova med...
men så är det de där små lyckoruskänslorna också som spritter som kanske leder till en underbar nattsömn..jag vet inte..
Babbel babbel..



ursäkta svammlet..
Kommentera 3 st

Kommentarer
Dragana
2008-05-08 - 02:06:28

Kommer du att trycka någon bild på tunnikorna? För det är ju bara samma text som alltid varit på de, och den har jag redan.

linda
2008-05-08 - 08:15:16

Jag håller tummarna för dig när du är hos revisorn!

Med din skaparglädje kan det bara gå på ett håll!

och det är uppåt!

Ha e underbar dag och sköt om dig!

Kram

Sassy
2008-05-08 - 08:50:57

Hoppas du lyckades lägga alla grubblerier åt sidan och kunde somna gott och drömma sött!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: