GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

busy day tomorråw!

2008-05-22 | 01:21:49 | Egocentrerat&Vardagligt

Ibland verkar det så fridfullt och skönt att vara katt...Bara kunna somna så där på ett armstöd.


(foto: jag)

Nu tänker jag stupa i säng.
Eller näe..jag msåte visst tvätta av sminket, plocka ur linserna, bprta tanden..dricka 2 liter vatten ( varför ska det vara så svårt att få i sig vatten under en dag..?)
Åh..jobbigt med denna långa process innan läggedags..som gör en totalt pigg igen...Vojne Vojne..sicka problem..

Men men..busy day tomorråw!

Paketera och posta beställningar.
Svara på några mail.
Ta hand om katterna.
Inventera lite granna.
Försöka hinna med Skattemyndigheten.
Skissa på lite motiv
Kolla upp några saker..


..förhoppningsvis få ett roligt telefonsamtal.
Och så vid 15-tiden åker jag till Göteborg...hoppas hoppas jag hinner in en sväng på Monki!

Godnatt på er alla och tack för alla underbara kommentarer och gratulationerna för nya jobbet och så där!
Kramen!

Kommentera 11 st

Kommentarer
Anna
2008-05-22 - 02:02:04

Var försiktig så du inte bränner ut dig totalt bara, stanna upp och andas några gånger också :)



Gullig kisse, har själv funderat på hur bra djur kan ha det, bara lägga sig och murra som jag brukar säga eller sova heter det, haha. Vi människor har verkligen tagit oss vatten överhuvudet, jag tror inte det är sunt som mycket som vi måste göra hela tiden :D



Duktig du är som kämpar på i alla fall med allt, vet att du har mycket med både företaget nu och det egna lilla privatlivet där på sidan om. Hoppas du får det roligt i Götet vad du nu ska göra där :)



Kitty
2008-05-22 - 03:17:48

Sov så gott!

Angel
2008-05-22 - 05:47:39

söt bild.

Emma
2008-05-22 - 07:06:00

oj, det är kanske inte så bra att dricka två liter vatten på samma gång :/ speciellt innan du ska sova, då får du springa på toaletten haha :D

Lexie
2008-05-22 - 07:06:31

vilken söt bild! :D

hoppas du får en bra dag trots att det är mycket att göra :)

A
2008-05-22 - 07:24:28

Oj! Hade visst missat ditt inlägg om nya jobbet.

GRATTIS!!! Va kul!

Och skönt att känna att företaget får växa och frodas i sin egen takt.

Hoppas du får en fin torsdag! KRAMAR!

Marit
2008-05-22 - 08:00:25

HA en bra stressig TOrsdag då !!

Malin
2008-05-22 - 10:51:55

Åh vad han påmminner om min katt! reva i örat har han också.. tur att min har en tatoo i örat, annars skulle jag fråga dig om vi inte delar katt? (min katt kan vara borta veckor i sträck, man undrar ju vart han tar vägen?)

Kram malin

Bim H-D
2008-05-22 - 11:16:56

Hm, snacka om att dessa djur ÄR livsnjutare och verkligen kan njuta... vilket härligt liv egentligen? Ja, på sitt sätt - bli serverad mat och sedan busa lite och sova... och jisses vad de sover då också, hihihi...

Och ut på tur och hitta på massor och visst måste ju göras, men... Glöm inte andas liksom ;)

Må så grankott... kramis

qlick
2008-05-22 - 17:23:09

Så sör katt, är det din?

Maria
2008-05-22 - 22:01:20

Det brukar jag också tänka, och på att de behöver inte göra ett skit för att få mat och vatten i skålen liksom. Vilket lyxliv! ;)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: