GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

art of...

2008-05-01 | 02:09:45 | Illustration/Teckning/Konst/Design

Nej nu är det riktigt snurrigt i skallen min..brusar och susar och jag borde nog gå och lägga mig istället för at sitta och försöka rita nåt jag inte har förmågan att göra...inte just nu iaf...

Tror också att jag borde sitta och skissa än mer tuschpenna och papper..kanske rent av blyerts..eller i alla fall kol...inte sitta och rita så mycket direkt i datorn som jag gör...

Liksom det här är en ren tuschteckning som jag gjorde för lite mer än ett år sen och den älskar jag..

146310-5758



Fast när man själv inte får till det..ja då är det tur att det finns en bloggerska, som är så otroligt jävla duktig på illustration och teckning så jag har inte adjektiv nog i mitt ordförråd för att beskriva hur mycket jag beundrar henne...
Besök henes blogg bums: ArtofMalin.


..och det känns helt sjukt att jag tydligen ska ha inspirerat henne att ens börja blogga och lägga upp sina fantastiska kreationer..jisses.
Kommentera 3 st

Kommentarer
NADIA
2008-05-01 - 02:13:20

Jaha, då har vi något gemensamt då. Är också natt människa så det bara skriker om det.

Jaha, vad kul vad ritar du då? :)
kramkram!

NADIA
2008-05-01 - 02:23:42

Okej, jo jag förtår att du tycker det är kul!
Du är duktig.

Malin
2008-05-04 - 16:00:59

Det här måste nog vara det finnaste någon någonsin har skrivit om mig.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: