GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

ytligthet är en festlig accessoar

2008-03-08 | 19:32:40 | Egocentrerat&Vardagligt

Var hemma hos föräldrarna och åt god lax med fullkornsris...Skulle ha gått på fest..Stefan är där nu, men istället fick jag ett mindre, ack så patetiskt psykbryt, och gick hem istället...och här sitter jag nu..
Och tror jag ska ta mig i kragen och gå iväg till den där "festen" ändå..

Har ju i alla fall ett nytt läppcerat/gloss som känns bra..

146310-4814
Och ytligheterna är ju vad som räknas..inte det där som finns på insidan...

eller?

öhhh..

ja när det är fest i alla fall..

146310-4815

(foton: jag själv)
Kommentera 14 st

Kommentarer
yegane
2008-03-08 - 19:35:40

Hej hej,såg att du ville delta i min tävling! Vad kul. Men det är något du glömt att göra, nämligen länka en bildlänk på din blogg som jag har på min blogg sida! Ta en titt.
Lycka till i tävlingen annars!

Ha en bra kväll.
/ Yegane.blogg.se

DONNASANDRA
2008-03-08 - 19:41:01

Oavsett behöver DU inte oroa dig, för du är fin på både utsidan och insidan! Det VET jag trots att jag inte har träffat dig i verkligheten ännu, men det får jag nästa vecka. Jag och syrran gick och diskuterade hur bra du är förut ;-) Hon läser tydligen också här ibland! Ha en underbar kväll gumman! Kram

Wysteriia
2008-03-08 - 19:41:12

Klart du ska iväg på fest sötis! :)

Jenny
2008-03-08 - 19:44:04

Vilken jättefin bild på dig!
Teen i inlägget nedan blev jag lite småkär i också :p

Eluään
2008-03-08 - 19:45:29

Vilken fin bild på dig! Ha en kul kväll :)

Lollo
2008-03-08 - 20:13:38

gott med lax =)

Bim H-D
2008-03-08 - 20:20:30

Vännen du duger som du är!!!!!!!!!!!!!!!
Det ÄR insidan som räknas, basta!!!!!!!!!!!!
Utsidan är bara skrot!!!!!!!!!!!!!
Oftast, eller rätt så ofta i allafall, har jag av erfarenhet, upptäckt att de urskönaste skalen är de sämsta på insidan... Erfarenhet på gott och ont, livserfarenhet kallas det, tyvärr... Du ska självklart gå på fest, så iväg nu om du inte redan har ÅKT!!! gått???
Dock lär du inte få höra allt det där om att du är söt ändå osv, för det lär inte bita på dig ändå om du är i den stämningen... ;) Men, du duger åt dina vänner, och jag tror att någon på den där festen blir väldigt glad om du kommer dit... Ibland när man minst känner för att gå på fest - då får man som roligast... man går inte dit med för höga förväntningar nämligen... Känner dig inte mer än här, men vaddå... gillar dig jö, störskön tjej med massor av humor - och utan humor kan man inte leva... och vissa dagar ÄR bättre än andra och just nu... som katten med 0% i min blogg du vet? eller? ;) Men, lova att låta bli att dricka för kung och fosterland bara, DET är INTE rätt läge, nej... Gå dit och var där en stund - funkar det inte gå hem och sov eller teckna, basta...
Må så gott... värmländskan Bim, som SER att du har hittat det där lipbalm som jag har jagat och ej hittat, suck... det du... jag jagar vidare... ... ... och finns här!!!!!!!!!!!! ;)

Lilla Fröken
2008-03-08 - 20:35:25

Klart att det ska bli fest! När du tar på dig ditt nya gloss kan jag tänka mig att du blir stans partipingla nummer ett! ;-)
Själv ska jag ut ikväll och ta en öl och shejka loss lite.

Om du ändå får för dig att stanna hemma ikväll tycker jag du ska sukta över dagens bilder i min blogg som är från Linköpings Chokladfestival! ;-)

Många kramar till Anna - partypinglan!

Erik Keding
2008-03-08 - 20:42:22

lax går att göra mycket gott med! Är du duktig på att laga mat?

Emma
2008-03-08 - 21:14:41

Du är ju alltid snygg så ;)

Marielle
2008-03-08 - 21:19:08

har också ett sånt läppcerat:)

Anonym
2008-03-08 - 23:35:48

det där läppceratet, är det hudfärgar/ljusrosa kanske? :) Jag har ämligen letat efter ett sådant jättelänge och funderade bara på vartifrån det kom i så fall :D

anna
2008-03-08 - 23:55:43

anonym:nej det är rosafärgat men det fanns i alla sortes färger..och ickefärger.
kram

Ninah
2008-03-09 - 12:58:15

Hydracolor är verkligen jättebra! ,


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: