GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

...What's up with that?

2008-03-23 | 06:23:41 | Egocentrerat&Vardagligt

( bild: jag själv..inte illa för att vara gjord innan kl sex på morgonen med en jäkla hostattack va?)


Godmorgon till er alla även om morgonen inte äro så god...ty ett uppvaknande av en envist ihållande störig onödig hostattack som inte släpper är inte min idé eller uppfattning om en bra start på dagen.
Inte heller bidrar orolig nattsömn med feberdrömmar ( jo tjena Brott&Straff) och svettningar till någon harmonisk feeling.

Nu har jag haft feber sedan i onsdags kväll. Men jag får den enbart på kvällstid...What's up with that?
Ok, det är inga höga temperaturer vi snackar - strax över febergräns på 37,6 -37,8...men det känns som högre då jag har en "normal" temperatur i vanliga fall på 36,4.

Jaja, nu ska jag läsa lite i min bok, dricka en kopp te eller tv, vara lite fåfäng och sedan försöka somna om.
Kommentera 4 st

Kommentarer
Linnea
2008-03-23 - 06:35:44

Mysigt! :) Min morgon var fylld av New York och packning :P

soph
2008-03-23 - 11:06:10

du snygging.
du ska veta att jag också bara hade feber kvällstid i en vecka ungefär. Sen blev det in på hospitalet och en jävla körtelfeber på det.

alexandra
2008-03-23 - 11:07:00

jag har också en låg normaltemperatur :P när jag gick på mellanstadiet blev jag hemskickad för att min fröken sa att jag hade feber, hon ringde min pappa som hämtade mig. kom hem, tog tempen som visade 36.5 hehe :P

LadyM
2008-03-23 - 11:18:17

usch din stackare :( Ingen höjdare att vara sjuk så länge..du borde kanske käka antibiotika?
Kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: