GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Skriva en chiclitnovel and do the cover?

2008-03-02 | 09:43:00 | Egocentrerat&Vardagligt

Godmorgon på er. Hoppas ni alla mår bra.
Jag ligger här i soffan - vågar inte ligga i sängen och rskera att bli sparkad på foten av sambon. Så jag har som en liten minilägenhet här i schäslongen - böcker,tidningar, fjärrkontrollena,datorn,godis,vattenglas, filtar , kuddar och handräm inom ett "jagbehöverknapptröramigavstånd"  samt en sambo som bara är ett litet ropande härifrån..Steeefaaaan! ...det enda som ställer till det är at naturen ju kallar då och då och man måste ta sig till vattenklosetten.

Så humhum..vad ska jag nu använda denna stillasittande ordinerade vila till?
Skriva den stora romanen?
Starta en till blogg...
Sköta den blogg jag har lite bättre..?
Skicka runt en massa bilder till olika företag och be om frilansjobb?

Skriva en chiclitnovel and do the cover?
Den skulle kunna heta och se ut , hmm typ så här:

146310-4720


Fast varför skulle den det och vad skulle den handla om?
Hmm..alla mina vänner /vänninor är ju faktiskt mörkhåriga..de flesta av dom i alla fall..
Jaja, jag har ju lite tid till att fundera.

Vad ska ni göra idag?
Kommentera 13 st

Kommentarer
emelie
2008-03-02 - 10:03:30

idag ska ajg städa lite och läsa engelskabok :)

marit
2008-03-02 - 10:05:24

Såklart du ska skriva en novell... ;O)

Idag ska jag fira Mormor som fyller år.

Carro
2008-03-02 - 10:08:46

Hm ja du... Jag vet i alla fall vad du kan göra! Du kan börja fundera på den praktiska formen av vår klubb.. ;) Lite vilka som skall få vara med och så kan du jobba på nån snygg illustration som beskriver den bra... Fin läxa va?! =D Krya på dig gumman! Kramar!

Sofie
2008-03-02 - 10:25:56

Ja, skriv en novell! :)

Ha en fin söndag!

/s

Anonym
2008-03-02 - 10:34:16

HA en skön söndag..kram

agnes
2008-03-02 - 10:35:10

ÅH, anna!
Hoppas foten är bättre!
jag ska träna och sen så ska jag till mina kompisar :)

kram på dej!

Jessica igen
2008-03-02 - 10:35:12

Svar på din kommentar: Tack så jättemycket! Vilken komplimang!

Har läst om din fot, låter inte alls trevligt du. Lyckades själv stuka min högra fot i maj-juni förra året, trampade fel i en trappa och föll konstigt på foten.
Det tog lång tid innan den var som den skulle. Sedan måste man ju vara extra rädd om en fot man stukat, det hänger med även när den är frisk- blir lättare stukad igen etc. Så fötter är ett helvete att göra illa. Hoppas innerligt att du snart ska vara tvåbent igen.
Själv har jag också haltat runt de senaste 9-10 dagarna, har förmodligen en muskelinflammation i min vänstra fot. Käkat panodil och dikoflenak så det stått härliga till. Men får ju egentligen inte använda foten, det har jag varit tvungen att göra ändå tyvärr. Lär ju ta ett litet tag innan den är helt bra alltså..
Fötter är ett elände när de inte fungerar som de ska, den saken är klar i alla fall...

Ta hand om dig nu! Tur du har Stefan som kan passa upp på dig. Jag har haft stor nytta av min gubbe nu det senaste, tur det...

HELENASCITY
2008-03-02 - 10:37:26

snyggt!

elin
2008-03-02 - 11:38:25

jag har verkligen inga planer för dagen, lär väl sitta och mögla framför tvn

Bim H-D
2008-03-02 - 12:59:50

*s*
Blondiner har mer kul? Hm, gör om det då och ändra till brunetter eller vad det kan bli... lite kul bilder titt som tätt och SKRIV ;) Lovar att jag kommer att läsa, hihihi...
Må så gott... värmländskan Bim, som lyssnar på Leif GW Persson - och den nya ÄR lite tjatig - eller är jag trött på Palmemordet? Kastade jag sten i glashus där månne, hm... ska fundera på den frågan! ;)

Emma
2008-03-02 - 14:04:42

Nej brunetter :D

Miss S
2008-03-02 - 18:09:09

Hahah jo men jag har ett citat på det där med blondiner och brunetter. Hm... Så här är det iaf: "Blonds have more fun but the brunettes remember it the next day." Vet inte om det var till min fördel dock, eftersom jag själv är blondin. Så frågan är ju om det är sant och i så fall om det verkligen är så himla bra. Ska kanske ta och färga håret idag..?

Richardalicia
2009-06-24 - 13:50:53

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: