GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

jag vann guldbagge och eurovision...

2008-03-10 | 09:57:12 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-4837

(foto: jag själv)

Godmorgon godmorgon!
Hoppas ni alla vaknat till en fin måndag..?!


Jag har drömt drömmar inatt..som måste vara de mest egocentriska drömmarna någonsin..
Jag drömde att jag dels fick en guldbagge för bästa kvinnliga huvudroll i en film - fast jag inte ens att spelat in nån film och jag var inte med på galan och mottog priset heller. Och samma kväll vann jag hela Eurovision Song Contest - utsedd av Top Modeljuryn som vinnare, men jag var inte heller där på plats för att motta priset.
Åh Nej, utan jag gick runt här i Tidaholm och väntade på att massmedia skulle börja strömma in och intervjua mig..
Haha, jisses.

..fast jag kände en gnutta besvikelse när jag vaknade och insåg att det inte var sant..


Så nu ska jag badda såren med en kopp te, dags att testa gröna koppen idag.

Vad ska ni göra idag?
Kommentera 9 st

Kommentarer
hannahsthlm
2008-03-10 - 10:07:07

Ha ha..Ha en fin Måndag iaf;)!

Malin
2008-03-10 - 10:13:54

Var inte besviken, glädj dig åt att du är den du är...unik, ingen annan är som du! Ha en fin dag!

Lilla Fröken
2008-03-10 - 10:16:00

Haha, vilken underbart komisk dröm! Det är så lustigt med hur konstiga drömmar kan vara. Själv drömde jag i morse att jag stod och sålde glass!
Denna kopp var ännu vackrare än den rosa. Älskar den mintgröna färgen med guld till. Och mönstret på insidan var ju fantastiskt fint! Jag känner att det pirrar lite i mina shoppingfingrar när jag ser den där gröna koppen...Men...Tyvärr har jag hur mycket koppar som helst. Eftersom alla mina bekanta, vänner och familj känner till vilken "kaffetunna" jag är så har jag fått koppar både på jul och födelsedagar av dem! Haha

KRAM!

Anonym
2008-03-10 - 10:18:38

Färgstarkt härligt foto, sånt gillar vi =) Tittar in och önskar dig en bra måndag. Här går det trögt. Härliga drömmar, sånna vill jag drunka i jämt. kram

Sara
2008-03-10 - 10:21:07

Svar: ja supergott =)

jossan
2008-03-10 - 10:33:53

jag ska fortsätta att terra min pojkvän. och gå till skolan förstås. men sånt är överskattat. hehe.
ha en bra dag :)

Angelica
2008-03-10 - 10:53:01

Låter som en härlig dröm ;) Älskar dina koppar, dom är underbara :) Jag ska plugga idag, as usual. :P Vad ska du hitta på idag då? :) Kram

Sin
2008-03-10 - 11:07:35

Jag ska göra nåt så ledsamt som att åka till sjukhuset och sitta bredvid min farmor som blivit plötsligt jätte sjuk. :-(

Bim H-D
2008-03-10 - 12:10:17

Aha, en något sånär sanndröm på G? Hm, man vet aldrig vad en sådan dröm leder till... Du ska ju på gala och allt dessutom!!!
Hrm, suck... dregelvarning på de där kopparna jö... vill ha, vill ha, vill ha... MEN... nu är det än mer köpstopp än innan, suck... eller dubbelsuck?
Må så gott... värmländskan Bim, som är urhungrig - 20min till innan lunch!!! :(


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: