GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Imorgon...Imorgon...

2008-03-11 | 23:45:33 | Egocentrerat&Vardagligt

Har under stora delar kvällen befunnit mig dels inne i klädkammaren och dels i ett gråtfärdigt stadium...
Har testat så många olika outfits nu så duschen jag tog förut är tillintetgjord..
Vill bara hitta en beklädnad jag känner mig trygg och bekväm i..Men det är svårt när jeans efter jeans inte går över låren eller orsakar en total fettöversvämmning över linningen....plus att jag måste räkna in att den o den grejen kan jag inte ha till lågsko..och kommer foten hålla för högklackat...?
Gaahh..
Men mitt i den där fettnojjan och trångajeanssituationen så står jag lite lutad mot ena väggen inne i klädkammaren och drömmer om Gallerians yoghurtglass...
Imorgon...Imorgon...

146310-4860


(foto: jag själv)
Kommentera 11 st

Kommentarer
Maxine
2008-03-11 - 23:48:40

Åh! Glass!

Nu belv jag ruskigt sugen!

ha kul i morgon!
Kramis!

Erik Keding
2008-03-12 - 00:04:35

Anna, tro på en annan bloggerska när han säger att det kommer gå kanon imorgon! För det kommer det! Du kommer säkerligen få skit roligt!

kram

Jencie
2008-03-12 - 00:13:27

hihi. gallerians yoghurtsglass. att man kan lura sig själv så. nästan precis som på film när man har en liten ängel på ena axeln och en djävul på den andra :P

ronnie
2008-03-12 - 00:14:41

söt du e =)

och lova nu att inte ta dumma farliga lightglassen utan den riktiga med socker (finns alltid som alternativ men inte i alla smaker ;9

gaaah avis ja blir på dig nu vill också ha glaaaaassss!!!!

kram bejbi! och lycka till på minglet!

Ida
2008-03-12 - 00:21:19

Bilden såg god ut :D

Ida
2008-03-12 - 00:32:41

Hehe, visst gör den? :D

ronnie
2008-03-12 - 00:43:36

det är den med sötningsmedel som du ska akta dig för alltså den som är så kallad sockerfri, resten är väl ganska okej tror jag de innehåller väl mest youghurt och socker och det är ju kanon! så blir du pigg och glad!

ronnie
2008-03-12 - 00:49:57

och om balans...jag tror det mer handlar om din självbild för att hitta balans...den dagen du vågar tro på att du är så vacker som du faktiskt är men kanske inte ser så hittar du nog den där balansen av dig själv. men samtidigt så tror jag att vägen dit är att slänga ut varenda lightprodukt du har hemma för det enda de är bra till är att låta dig gå omvägar och snubbla tusen gånger på vägen innan du hittar den där balansen. de rubbar kroppens naturliga signaler och fortsätter du konsumera de kommer du aldrig lära dig att lyssna på dig själv och det du behöver...man kan inte lura kroppen med light, då luras den tillbaka...

kram på dig finaste och jag är gärna ditt uppslagsverk om du har tusen frågor

Bim H-D
2008-03-12 - 08:50:23

*s*
Jag kan se dig där inne klädkammaren - ryckandes och dragandes i kläder. Provande och kanske tom kastandes grejer runt dig... (hrm, det var den röjningen där det ;)) och känner igen - inget passar! Men, så har man inte så mycket att välja på heller för den delen. Men, när läget alltid är så rörigt och man är som mest förtvivlad... Ja, då kommer man att få som roligast - är alltid så. Har man allt klart och utprovat och testat långt i förväg, urtrist... (eller gäller det bara mig?)
Må så gott... värmländskan Bim... som tänker på dig idag, ja... kväll ;)

Dragana
2008-03-12 - 15:08:54

Gott med glass.

Melinda
2008-03-12 - 19:21:12

Åh, kommer ihåg när du bloggade om den där glassen för jättelänge sen :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: