GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

identitetskris

2008-03-18 | 01:23:11 | Egocentrerat&Vardagligt

Ja här sitter jag mitt i natten och borde sova och vila ut den här begynnande förkylningen samt att jag borde få min behövliga skönhetssömn...
Plus att jag inte vill se ut som en levande död i frisörstolen imorgon..
Men jag vet inte...huvudet går i 110 just nu...eller tankarna inuti det..själva huvudet sitter ju still.

Lite granna av en battlignattlig identitetskris..vem är jag vad vill jag vad ska jag göra och vad ska jag ta mig till..
Djupa frågor som alla grundar sig i beslutsångesten kring det utliga - Vad ska jag göra hos frissan imorgon..

Men ibland kanske man måste börja ytligt för att nå ner till det där riktigt riktiga..

Jag föddes  blond men passar ärligt talat bättre som brunette...Men det är inte jag att vara det för jag ser inte mig själv i spegeln när jag hr brunt hår...Eller är det jag?
Och vad är jag, vad har jag för stil nån stil alls och vad vill jag säga med den om man nu ens måste eller behöver eller borde säga nåt med en stil..

146310-4944

Nu ska jag ta och skriva ett nattligt rörigt identitetskrismail till mamma så hon har nåt att göra när hon börjar jobba om sisådär 5-6 timmar...Stackars mamma.. 
Kommentera 5 st

Kommentarer
Camilla
2008-03-18 - 01:27:59

Jag tycker du verkar ha gjort en hel del saker iaf! Självklart kan man ju göra mer, men jag känner mig lika spännande som en kärring när jag läser din resumé. :p

Hur går det med företaget då? Är det svårt att göra sig sedd/hörd som företag? Det måste ju vara ett spännande (om än osäkert)jobb.

Åsa.S
2008-03-18 - 08:23:30

Hoppas du kan bestämma dig om håret, och att du blir nöjd!
Du är fin i vilket som! =)

Malin
2008-03-18 - 10:56:13

tycker du va jätte fin i mörkt :)

Anonym
2008-03-18 - 11:06:24

Vilka fina foton på dig! den i mitten var riktigt snygg :)

Mickan
2008-03-18 - 12:43:35

Jag tycker du är jättefin på bilden där du har gul t-shirt och uppkavlade jeans, den färgen passar ju dig jättebra! =)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: