GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

en lördagskväll

2008-03-29 | 22:48:46 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-5132
(illustration: jag själv)

Skit på tv, begynnande pms, smått illamående, inte ätit något vettigt på hela dagen, ont i huvudet, uttråkad, ett sug efter något, lusten att vilja nå ut, host host, vill köpa nya skivor, vill köpa nya tv-serieboxar, längtar efter nästa Grey's Anatomyavsnitt, törstig, sugen på Ahlgrens bilar fast ändå inte, urk. zappzapp, hackig bild, teet har kallnat, smulor i soffan, kanske ska läsa ut boken, allt känns segt, bläblä, ont i en nagel, vill ut och springa, hmm beställa nåt kanske, har jag betalt räkningarna, en leverpastejmacka kanske, ett glas juice också, men frukost så här sent, näe,tjocknoja, finne mitt i pannan, nässpray, tom cruise skulle vara bra om han inte verkade vara så psyko, sett alla filmer i hyllan, eller inte den och den eller den, fortfarande törstig, åh vad tråkigt allting är...


etc etc
Kommentera 7 st

Kommentarer
Lottis
2008-03-29 - 22:58:13

Och jag sitter här med ungefär samma tankar. Förbannar mig själv för att jag åt så mycket tacos och magen nu står i fyra hörn... Att jag var tvungen att köpa godis förut när vi handlade, det var inte ens gott... tagit några bitar bara... Rastlös som fasen, vill ut och röra på mig. Foten är bättre, så hoppas det går imorron. Nu ska jag dricka upp mitt vatten med smak av äpple, torka håret, läsa lite mera i boken och sen hoppa i säng. Hoppas på bättre sömn inatt än föregående, då det väl blev ca 4-5 timmar av den varan. Snarkande sambo, ond fot och insnott täcke är ingen bra kombo... Kram kram och sov så gott!

caroline
2008-03-29 - 23:00:19

haha uttråkad, tell me about it!

Mickan
2008-03-29 - 23:00:49

Kom till mig så kan vi ha tråkigt ihop. Jag har till och med så tråkigt att jag går och lägger mig nu. Natti natti!

olivia
2008-03-29 - 23:00:59

känner igen mig på flera saker, tråååååkigt!

Agnes
2008-03-29 - 23:44:18

Sådär är det för mig också ibland.
Allt känns bara fel liksom.

Cornelia
2008-04-01 - 09:36:55

snyggt! Du är verkligen duktig på att göra illustrationer. Skoj att se att någon har nån tallang!

Kim
2008-04-01 - 13:51:32

fin ritning.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: